Tv-ohjelma,mikä on PAKKO tänään nähdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Kattooko teistä kukaan bodiesta?

Joo, tuo bodies pitää tänään nähdä ( tai huomenna tallennettuna, jos tulee väsy). Aloin seuraan sarjaa syksyn ja talven aikana, en oo aikaisemmin katsonut... ilmeisesti tulee siis nyt uusintana?

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Pah, ei mikään. Menis edes se Pako vielä niin ois se :kieh:
Huomenna Heroes ja siinäpä sitten onkin kaikki mitä saa katsottavakseen per viikko.

Mun pitäis hankkii ne paon boxit kun en ehtinyt/muistanut seurata sitä..

Kannattaa :attn: :D

Anttilasta saattais varmaan löytyä?Pitääpä katsoa..

Ei löytynyt :|

Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Kattooko teistä kukaan bodiesta?

Joo, tuo bodies pitää tänään nähdä ( tai huomenna tallennettuna, jos tulee väsy). Aloin seuraan sarjaa syksyn ja talven aikana, en oo aikaisemmin katsonut... ilmeisesti tulee siis nyt uusintana?

Joo oliko se viime jaksossa kun syntyi se pienen pieni keskonen joka eli vain hetken :snotty:

hyi yök et toi bodies on sellanen sarja jota en vaan pysty kattoo...
tämän päivän ohjelmatarjonnasta odotan todistettavasti syyllinen, huomenna heroes ja grayn anatomia.

Sellainen Ilona Rauhalan ohjelma tulee, jos juttelee äidin kanssa, joka synnytyksessä menettänyt kolmannen lapsensa. Siis katson lähinnä sen takia, että aika fiksuja juttuja sillä Ilonalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Haamutiimi on PAKKO nähdä. Mä olen ihan koukussa siihen sarjaan =) Se pitää katsoa juuri silloin kun se tulee telkusta. Tudors on myös nähtävä, mutta sen voi katsoa jälkikäteenkin.

Tuleeko sekin tänään...? Ja Pelastajien uusinta, kun en ikinä muista/ehdi katsoa sitä lauantaina, mutta enpä ikinä muista katsoa sitä uusintaakaan...
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Haamutiimi on PAKKO nähdä. Mä olen ihan koukussa siihen sarjaan =) Se pitää katsoa juuri silloin kun se tulee telkusta. Tudors on myös nähtävä, mutta sen voi katsoa jälkikäteenkin.

Tuleeko sekin tänään...? Ja Pelastajien uusinta, kun en ikinä muista/ehdi katsoa sitä lauantaina, mutta enpä ikinä muista katsoa sitä uusintaakaan...

No ei se tänään tule. Mä en osaa näemmä lukea kaikkia sanoja lauseesta :ashamed: Lauantaisinhan se aina tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:

No ei se tänään tule. Mä en osaa näemmä lukea kaikkia sanoja lauseesta :ashamed: Lauantaisinhan se aina tulee.

Huh, mä jo pelästyin :D

Yhteistyössä