Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:![]()
vaijerit näkyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei mistä tuo eka kuva löytyi, haluan sen taustakuvaksi koneelle..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei mistä tuo eka kuva löytyi, haluan sen taustakuvaksi koneelle..
googlen kuvahaulla.. hakusanaksi twilight. aika monta sivua selasin.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei mistä tuo eka kuva löytyi, haluan sen taustakuvaksi koneelle..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei mistä tuo eka kuva löytyi, haluan sen taustakuvaksi koneelle..
Kiitos. Löysin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei mistä tuo eka kuva löytyi, haluan sen taustakuvaksi koneelle..
helpompi saaha silleen että lainaa tuota nöppösen ekaa viestiä ja sieltä poimii sen kuvalinkin :xmas:
miksi se eka ketju ei toimi? miehän vastasin siihen justiinsa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähä mä ootan sitä kakkososaa... oon lukenu juonipaljastuksia ja varmasti itku tulee pääsemään kun eetuska lähtee....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähä mä ootan sitä kakkososaa... oon lukenu juonipaljastuksia ja varmasti itku tulee pääsemään kun eetuska lähtee....
Et oo sitten kirjaa lukenu?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähä mä ootan sitä kakkososaa... oon lukenu juonipaljastuksia ja varmasti itku tulee pääsemään kun eetuska lähtee....
en oo lukenu.. ennemmin leffana ku kirjana..
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähä mä ootan sitä kakkososaa... oon lukenu juonipaljastuksia ja varmasti itku tulee pääsemään kun eetuska lähtee....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähä mä ootan sitä kakkososaa... oon lukenu juonipaljastuksia ja varmasti itku tulee pääsemään kun eetuska lähtee....
Eihän tossa oo mitään järkeä. Ei niistä leffojen jutuista edes tajua mitään, jos ei ole kirjaa lukenut. Eka leffaosakin on täynnä kaikki pikkujujuja, jotka aukeaa, kun on lukenut kirjan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähä mä ootan sitä kakkososaa... oon lukenu juonipaljastuksia ja varmasti itku tulee pääsemään kun eetuska lähtee....
no höh... lue ehottomasti niin oot kuule niin täpinöissäs kohta ettet pysy housuissas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:moni on kyllä suositellu mut oon vaan huono lukemaan kirjoja..
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähä mä ootan sitä kakkososaa... oon lukenu juonipaljastuksia ja varmasti itku tulee pääsemään kun eetuska lähtee....
no höh... lue ehottomasti niin oot kuule niin täpinöissäs kohta ettet pysy housuissas![]()
Voin taata, että kun aloitat tuota kirjaa lukemaan, niin kesken se ei jää.Kannattaa ihan oikeasti. Saat paljon enemmän irti leffastakin. Ja saat tietoosi ihan uusia asioita Bellasta ja Edwardista.
moni on kyllä suositellu mut oon vaan huono lukemaan kirjoja..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähä mä ootan sitä kakkososaa... oon lukenu juonipaljastuksia ja varmasti itku tulee pääsemään kun eetuska lähtee....
Voin taata, että kun aloitat tuota kirjaa lukemaan, niin kesken se ei jää.Kannattaa ihan oikeasti. Saat paljon enemmän irti leffastakin. Ja saat tietoosi ihan uusia asioita Bellasta ja Edwardista.
moni on kyllä suositellu mut oon vaan huono lukemaan kirjoja..