Tyhjennysvuoto kierukan poiston jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pennie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pennie

Jäsen
16.01.2010
84
0
6
Löysin lähes jokaisesta kierukan poistoon liittyvästä ketjusta kokemuksesta tyhjennysvuodon tulosta lähes välittömästi hormonikierukan poiston jälkeen, mutta olenko tosiaan ainoa jolle ei vielä 1,5 viikon jälkeen ole tullut minkäänlaista vuotoa?

Onko muilla kokemuksia tällaisesta, vai pitäisikö tässä lähteä raskaustestikaupoille? En nyt todella viittaa ensimmäisiin kuukautisiin, joiden tuloon voi kai mennä aikaa Mirenan poiston jälkeen, vaan tähän kuuluisaan "lähes välittömästi seuraavaan" tyhjennysvuotoon...

Hei!
Mulla oli myös tuo Mirena, jonka poistatin viime vuoden syyskuussa ja mulla tuli tuo tyhjennysvuoto noin viikon sisällä poistosta. Vuoto oli todella niukkaa ja kesti sen pari päivää. Voihan sulla esimerkiksi olla semmonen tilanne, että kierukka on toiminut ns. niin hyvin, että lähes mitään tyhjennettävää ei ole ja seuraava vuoto onkin sitten ihan oikeat menkat. Vähän tylsä neuvo, mutta varmaan kannattaa katsella ja odottaa vielä ja sitten sen hetkisestä tilanteesta riippuen lähteä raskaustesti-kaupoille. Toivottavasti saat tilanteeseen selvyyttä piakoin! :)

Saattaa ehkä vaikuttaa sekin, että kierukan aikana menkkoja ei ollut ollenkaan. Mulle myös gyne sanoi, että itse menkat saattavat tulla vasta monen, monen viikon päästä, mutta että sitä ennen pitäisi tulla tyhjennysvuoto. Mutta kiitos kommenteistanne, en näemmä ole ainoa :) odotellaan...