Tyhmä juttu ja harmittaa vaikka turhis onkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huokaus

Vieras
Eli en ole kahteen vuoteen käynyt missään viihteellä. Kuopus täytti juuri 1v ja edelleen imetänkin, mutta olen nyt jo pidempään puhunut että lähden pienelle baarikäynnille tästä kun sopiva hetki tulee. Olen ollut tytöstä varmaan viisi kertaa erossa, pisimmillään 45min.

Eräs kaveripari käy viihteellä jatkuvasti ja pyytelevät minuakin aina välillä. Tänään soitin yhdeksän aikaan, että mitäs jos tulisivat tänne ja mentäis, kun minultakin se nyt onnistuisi, mies olisi lasten kanssa. Olivat jo lähteneet liikkeelle ja suunnitelmat avoinna ja ajattelin, että kyllä ne sieltä ilmottelee ja tulee tänne. Kuskikin siis oli heillä joten ei mitään ongelmaa sen suhteen.

No menivätkin sitten lopulta johonkin lähiräkälään ja täällä minä istun pyjamassa ja join kaksi kuppia teetä. :(

Jotenkin paska fiilis, vaikka ehkä turhasta. Pistivät vain että mennään joku toinen ehtoo kun aikovat olla viihteellä koko pääsiäisen.

ehkä mä asennoituisin viettämään perheen kanssa se pääsiäisen ja muodostamaan perhetraditioita jne. Kyllä sinne sylkylään pääsee toinenkin kerta.
T. 35v ja perhe on nyt ja ollut aina se no1

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
ehkä mä asennoituisin viettämään perheen kanssa se pääsiäisen ja muodostamaan perhetraditioita jne. Kyllä sinne sylkylään pääsee toinenkin kerta.
T. 35v ja perhe on nyt ja ollut aina se no1

Hauskasti ymmärretty väärin. Aika monikin on koko pääsiäisen viihteellä ja muutenkin usein. Minä eli ap en taas ole ollut kahteen vuoteen enkä muutenkaan ole harrastanut moista kuin pari kertaa vuodessa. Siis jos sitäkään.

Ja meillä on muodostettu perheen kesken pääsiäistraditioita ja perhe on nro 1 jne jne mutta kaippa sitä voi yhtenä iltana silti tehdä mieli jonnekin? Etenkin kun viimeisen vuoden aikana en tosiaan ole ollut yksin kuin muutaman kerran kaupassa.

Uusimmat

Yhteistyössä