E
Elli
Vieras
Siis ulkosuomalainen kun olen, niin en ole oikein näistä perillä. Ekasta lapsesta saa jotain 100 e, niin mitä saa toisesta lapsesta, ja kolmannesta? Saman, vähemmän, enemmän?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis jos on 2 lasta niin saa 110,50 euroa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis jos on 2 lasta niin saa 110,50 euroa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siksi mun aivot kieltäytyi ymmärtämästä tuota, kun kuulosti liian paljolta. Täällä saa kahdesta jotain 140 e. Kiitos kun väännitte rautalangasta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siksi mun aivot kieltäytyi ymmärtämästä tuota, kun kuulosti liian paljolta. Täällä saa kahdesta jotain 140 e. Kiitos kun väännitte rautalangasta!![]()
missä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siksi mun aivot kieltäytyi ymmärtämästä tuota, kun kuulosti liian paljolta. Täällä saa kahdesta jotain 140 e. Kiitos kun väännitte rautalangasta!![]()
missä?
Englannissa. Ekasta saa £20,30/vk, eli jotain £80/kk; toisesta £13/vk. Eli yhteensä jotain £130/kk, eli 150 e.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siksi mun aivot kieltäytyi ymmärtämästä tuota, kun kuulosti liian paljolta. Täällä saa kahdesta jotain 140 e. Kiitos kun väännitte rautalangasta!![]()
missä?
Englannissa. Ekasta saa £20,30/vk, eli jotain £80/kk; toisesta £13/vk. Eli yhteensä jotain £130/kk, eli 150 e.
paljonko irlannissa saa? onko tietoja?
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siksi mun aivot kieltäytyi ymmärtämästä tuota, kun kuulosti liian paljolta. Täällä saa kahdesta jotain 140 e. Kiitos kun väännitte rautalangasta!![]()
missä?
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmähän minä:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siksi mun aivot kieltäytyi ymmärtämästä tuota, kun kuulosti liian paljolta. Täällä saa kahdesta jotain 140 e. Kiitos kun väännitte rautalangasta!![]()
missä?
toi laskelma ei nyt oikeen piä paikkaansa. ku jos saat ekasta 81,20e kk
ja seuraavasta 52ekk ni eikös siitä tuu yhteensä 133,20
Alkuperäinen kirjoittaja Risse:Naapurissa on 7 alaikäistä. Paljonkohan on kotihoidontuki? Ei paljon kannata töihin lähteä ja alkaa maksaa hoitomaksuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Risse:Naapurissa on 7 alaikäistä. Paljonkohan on kotihoidontuki? Ei paljon kannata töihin lähteä ja alkaa maksaa hoitomaksuja![]()
Kateellinen, kotihoidontukea ei makseta kuin yhdestä, muista tulee täysin sanomaton hoitotiliä, ole perhana kateellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Risse:Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Risse:Naapurissa on 7 alaikäistä. Paljonkohan on kotihoidontuki? Ei paljon kannata töihin lähteä ja alkaa maksaa hoitomaksuja![]()
Kateellinen, kotihoidontukea ei makseta kuin yhdestä, muista tulee täysin sanomaton hoitotiliä, ole perhana kateellinen
Syö pääsi, ääliö:hug: Naapurin emäntä on minun parhaita kavereita. Totesin vain, että on kannattavampaa olla kotona, kun mennä töihin, ja maksaa isot hoitomaksut useasta lapsesta. Lisäksi naapurini pitää kotonaolosta.
En ole tippakaan kateellinen :hug: Enemmän minä käteen palkkaa työstäni saan, kun hän YHDEN lapsen kotihoidontukea ja 7 lapsilisää.
Surkea idiootti olet :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Risse:Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Risse:Naapurissa on 7 alaikäistä. Paljonkohan on kotihoidontuki? Ei paljon kannata töihin lähteä ja alkaa maksaa hoitomaksuja![]()
Syö pääsi, ääliö:hug: Naapurin emäntä on minun parhaita kavereita. Totesin vain, että on kannattavampaa olla kotona, kun mennä töihin, ja maksaa isot hoitomaksut useasta lapsesta. Lisäksi naapurini pitää kotonaolosta.
En ole tippakaan kateellinen :hug: Enemmän minä käteen palkkaa työstäni saan, kun hän YHDEN lapsen kotihoidontukea ja 7 lapsilisää.
Surkea idiootti olet :hug:
Okei...
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Risse:Naapurissa on 7 alaikäistä. Paljonkohan on kotihoidontuki? Ei paljon kannata töihin lähteä ja alkaa maksaa hoitomaksuja![]()