Tyhmä kysymys limatulpasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä uudelleensynnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä uudelleensynnyttäjä

Vieras
Voiko limatulppa olla väritön vai onko siinä aina verta mukana?
Mulla rv38 ja kun kävin vessassa niin tuli sellainen valkoiseen vivahtava, tosi paksua limaa oleva klöntti alapäästä. Voiko se olla limatulppa vai oliko vaan joku muu limaklöntti?? Edelliskerralla limatulpassa oli verta joukossa ja oli sellainen vaaleanpunertava.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Joo, mulla oli kanssa kananmunanvalkuaistyylistä, ei siinä verta ollu. Ja säännölliset supistukset siitä alkoivatkin 15h päästä =)

Mulla on kahdes edellisraskaudes ollu niin, että kun limatulppa on tullut niin seuraavana päivänä on sitte synnytys alkanu ja vauva syntyny. N vuorokauden sisään. edelliset syntyneet rv39, saapi nähdä tuleeko tää nyt sitte jo rv38 :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, mulla oli kanssa kananmunanvalkuaistyylistä, ei siinä verta ollu. Ja säännölliset supistukset siitä alkoivatkin 15h päästä =)

Mulla on kahdes edellisraskaudes ollu niin, että kun limatulppa on tullut niin seuraavana päivänä on sitte synnytys alkanu ja vauva syntyny. N vuorokauden sisään. edelliset syntyneet rv39, saapi nähdä tuleeko tää nyt sitte jo rv38 :D

Onneksi kuitenkin jo ihan valmis tulemaankin =) Onnea ja voimia synnytykseen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onneksi kuitenkin jo ihan valmis tulemaankin =) Onnea ja voimia synnytykseen!

Kiitos :D olishan se jo ihana päästä tästä mahasta eroon... no, aika näyttää meneeko tämän kanssa kuten edellisten kanssa että kohta limatulpan jälkeen alkoivat syntyä.

Yhteistyössä