Tyhmä kysymys miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melko kokematon nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinulle, Melko kokematon nainen: Naisetko omituisia, jos duunaavat jotain itsensä kanssa, kun ovat kuksimassa? Ei todellakaan! Ihme ukkoja sulla ollu, jos ovat sua arvostelleet. Minä ainakin tykkään, kun emäntä on villinä itsensä kanssa! Mun mielestä olet juuri sopiva!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti:
Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona.:
Eikö dilto aja saman asian? Niitähän varmasti löytyy isojakin.

Jos ajaisi, mihin miestä tarvitaan sängyssä ?
No lapsentekoon, mutta ei se montaa kertaa elämässä tule eteen.
Kyllä se liki satakiloinen vonkale siinä reisienvälissä on ihan eri asia, kuin muovinen patukka omassa kädessä.
Olen joskus miettinyt, onko pienikaluisille olemassa sellaista "proteesia", jonka voi vetää kuin kumin päälle ? Sentinkin paksuinen kuori ja viisisenttinen jatke päähän tekisi varmaan hyvää monissa parisuhteissa.

Kyllä hyvinkin. Ainakin meillä joskus käytetään CyberSkin 2" penisjatketta. Tekee meillä normikokoisesta ison. Se on siis 5 senttiä lisää pituutta ja tuossa mallissa melkein sentti paksuutta. Tuppia voi katkaista sopivaksi ja rullataan sitten peniksen päälle. Ohutkaluiselle mennee helposti, penisrengasta juureen kannattaa harkita ettei pääse luistamaan.

kannattaa mennä vaikka hot lips:n nettisivuille. Kyllä on kaikenlaisia jatkeita penikselle, ihan samalla lailla toimivia kuin kondomi. Tai no ei ihan, mutta kuitenkin sama periaate. Varmasti jokainen seksiliike myy.

niin ja vielä, jos paksuutta haluaa, onhan niitä penisrenkaita jotka ovat n. 5cm pitkiäkin, eli tuo tiettyyn kohtaan paksuutta, ja saahan siitä vaikka kaksi päälle. Ei meillä ole ainakaan miehen tuntoa vienyt mihinkään.

Konsteja on monenlaisia.Nopein tapa saada penis suureksi,viekää nainen kirurgiselle osastolle ja pyytäkää muutama pienennysommel naisen pimppiin.Toinen vaihtoehto,olen sitä mainostanutkin,erektiotuki.Sillä saa topattua naisen pimpin täyteen ja penis halkeamispisteessä lelun sisällä.Sopivalla hetkellä tuki pois ja jatkaa omalla pikku pippelillä.Ei nainen siinä vaiheessa huomaa enää mitään.Nauttii vaan.