Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata nyt munii puhallella kun sitä salmonellaa on ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata nyt munii puhallella kun sitä salmonellaa on ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Mä en ole ikin tyhjännyt munia, onko yleinenkin tapa? .... meillä äiti aina keitti ne ja niin mäkin olen tehnyt lapsille kun ovat maalaamisesta innostuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja en puhaltele:Uskotteko vakuutteluihin?Lasinsirun nieleminenkin turvallista?ONKO?Ruokaturvallisuus vastaan kauppainstanssi....juu että näin!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mä ainakin puhalsin jo munia. Tää salmonella bakteerihan ei mee munan sisään, joten pesin munat saippualla ja huuhtelin lämpösellä vedellä. Vaikken usko edes että kaupoissa on salmonellamunia... Mutta pelasin varman päälle, kun lapsetkin niitä käsittelevät. Ja toisaalta, ainahan raa'assa munassa ja kananlihassa on pieni salmonella riski.