Tyhmä kysymys panacodista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miina

Vieras
mulle on nyt raskaana ollessa määrätty panacodia, tabletteja, mutta en ole niitä hakenut kun mulla on 100kpl pakkaus panacodin poretabletteja, onko nuo ihan sama asia??
En viittis hakea noita tabuja jos voin ottaa noita poreitakin, valaiskaa tyhmää....

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
mulle on nyt raskaana ollessa määrätty panacodia, tabletteja, mutta en ole niitä hakenut kun mulla on 100kpl pakkaus panacodin poretabletteja, onko nuo ihan sama asia??
En viittis hakea noita tabuja jos voin ottaa noita poreitakin, valaiskaa tyhmää....

On ne sama, toinen vaan poreena. Itselle pore vaikutti jotenkin paremmin, joskin oli tuskaa juoda se maun takia. Mulle määrättiin loppukolmanneksella liitoskipuihin kun en päässyt edes kääntymään sängyssä enkä saanut levättyä kivuilta. Otin vain pakon edessä enkä aivan joka yö.
Mutta auttoi.

Klonkku: kiitos, voin siis ottaa noita poreita ja ne kyl maistuu aika karseelle :X

Jos pahasti tökkii nuo poreet, niin kannattaa kyl hakee se toinenkin paketti apteekista, jos oikein muistan niin 100 kpl:n paketti on vaan n. 6 euroa =)

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

On ne sama, toinen vaan poreena. Itselle pore vaikutti jotenkin paremmin, joskin oli tuskaa juoda se maun takia. Mulle määrättiin loppukolmanneksella liitoskipuihin kun en päässyt edes kääntymään sängyssä enkä saanut levättyä kivuilta. Otin vain pakon edessä enkä aivan joka yö.
Mutta auttoi.

mulla kanssa nyt rv 32 ja liitos ym muut alapää kivut on jotain aivan kamalaa, niihin määräsivät noita, enkä viitti maksaa tabuista ku porettakin on kotona, mulla kans noi poreet auttaa normi oloissakin paremmin.

Aivan sama asia.Poreet on kalliita ja ihan karmeen makuisia,ei sillä et ne panacod-tabl.ois tosi hyviä.Pari kertaa jäi kurkkuun niellessä ja oksennus melkein tuli!Pore varmaan vaikuttaa nopeemmin,paitsi ihmisestähän se riippuu auttaako kodeiini.
Halvalla Klonkku oot saanu:meilläpäin 50 kpl paramaxia tai gepacodeja makso muistaakseni keväällä reilu 7 euroo vai olikohan 11e!?

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Aivan sama asia.Poreet on kalliita ja ihan karmeen makuisia,ei sillä et ne panacod-tabl.ois tosi hyviä.Pari kertaa jäi kurkkuun niellessä ja oksennus melkein tuli!Pore varmaan vaikuttaa nopeemmin,paitsi ihmisestähän se riippuu auttaako kodeiini.
Halvalla Klonkku oot saanu:meilläpäin 50 kpl paramaxia tai gepacodeja makso muistaakseni keväällä reilu 7 euroo vai olikohan 11e!?

Siitä on kyllä jo kohta kaks vuotta aikaa kun oon noita viimeksi Suomessa ostanut, joten onpi voinut hinnat nousta - kuten kaikessa :kieh: Ovat kuitenkin suomessa edelleen paljon halvempia, kun Norjassa. Täällä 100 panadolin pakettikin maksaa herranjumala yli 20? - riistoa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei mulla on nyt ihan sellainen olo, että noita poretabletteja ei saisi käyttää raskaana ja tavallisia saisi!!

Ja syy siihen on se, että siinä on sakkariininatriumia, mut oliko se nyt kiellettyu raskausaikana vai ei?

Lähinnä se kodeiini lamauttaa suoliston normaalia supistelua...Mut voi olla et pore ei niinkään,mie en saanu niittä poreita alas millään,ihan tabl.käytin.Ennää ikinä en suuhuni moista laita,se on varma.Sen verran karmee olo tuli tuosta pakkautumisesta...Ja muuten veivät miulta yöunetkii...

Yhteistyössä