V
vieras
Vieras
En kaipaa nyt mitään saarnoja vaan tähän kysymykseeni vastauksia!!!Joten haukkujat älkää vaivautuko!
Olen raskaana rv7 ja odotan kutsua keskeytykseen. Voin pahoin koko ajan. Ja tää ei mitenkään oo kivaa!!
Kysymys kuuluukin onko haittaa koittaa ottaa matkapahoinvointitablettia(vaikka puolikasta) kokska olen kuullut että jollekkin on määrätty raskauspahoinvointiin noita tabletteja,mutta vaikuttaako sitten mitenkään keskeytys tabletteihin??
Olen raskaana rv7 ja odotan kutsua keskeytykseen. Voin pahoin koko ajan. Ja tää ei mitenkään oo kivaa!!
Kysymys kuuluukin onko haittaa koittaa ottaa matkapahoinvointitablettia(vaikka puolikasta) kokska olen kuullut että jollekkin on määrätty raskauspahoinvointiin noita tabletteja,mutta vaikuttaako sitten mitenkään keskeytys tabletteihin??