M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Tili sulla jo on, haet vaan tunnukset kaupasta.
Alkuperäinen kirjoittaja marsus:Multa ei ainakaan ole tähän päivään mennessä mennyt palvelumaksuja.
Käyttäjätunnus on lapuissa, salasana löytyy siitä ns.avainlukulistasta, jossa paljon numeroita. Eli salasana siis vaihtuu joka kerta..
Itse olen tähän tyytyväinen, tilillä kun hyvä korkokin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marsus:Multa ei ainakaan ole tähän päivään mennessä mennyt palvelumaksuja.
Käyttäjätunnus on lapuissa, salasana löytyy siitä ns.avainlukulistasta, jossa paljon numeroita. Eli salasana siis vaihtuu joka kerta..
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Onkohan se salasana sama, mikä silloinkin, jos katsoo netistä niitä omia tietoja? Silloin sen salasanan löytää niistä lapuista, joita tulee kotiin. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salasana on itse määritelty ja se käyttäjätunnus oli niissä lapuilla jotka hait kun aukasit tilin...