Tyhmä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loimeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Loimeri

Aktiivinen jäsen
10.08.2008
1 245
0
36
Meillä on pian 2-vuotias tytär joka ei ole vielä kunnallisessa eikä muussakaan päivähoidossa ollut. Minä teen pelkkää yövuoroa vanhainkodissa ja mies kotoa käsin yrittäjä. Olemmeko oikeutettuja kotihoidontukeen? En siis sitten millään meinaa käsittää noita KELAn sivuja, enkä malta huomiseen odottaa että KELAsta kysyn :D

Ja Sinä, joka haluat vain haukkua, morkata, pitää meitä hölmöinä, ÄLÄ kommentoi. Oletan että täältä voi saada järkevääkin palautetta, olen sitä joskus jopa nänhyt :whistle:

Höh, ja lapsi siis aina meidän hoidossamme, ei isovanhempien, ei kavereiden eikä naapureiden. Vaan hoito järjestetty töidemme mukaan, minä hoidan vapaalla ollessani, ja mies silloin kun minä työssä.

Noniin. Niin mäkin sen olevinas luin, mutta epäusko iski. Olin osittaisella hoitovapaalla ä-loman jälkeen. KELAan sitten ilmoitin että jatkan täysillä tunneilla, mutta lapsi ei mene hoitoon, ei täti kommentoinut mitenkään. Enkä sitten älynnyt edes kysellä. Pakko siis hakea takautuvasti ne 6 kk minkä saa, ja tästä eteenpäin kunnes Naperoinen menee hoitoon.

Yhteistyössä