tyhmänä kyselen, pikkulapset uimahallissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä äiti

Vieras
eli miten ootte vieny tuollaisia 1-2 vuotiaita jotka ei vielä osaa käydä pissalla uimaan kylpylään? ootteko pitäny jotai vaippaa yms vai pelkät uikkarit vaan? sori oon tyhmä, tuo tyttö on esikoinen ja mietin tällaista ku ollaan lomalle lähdössä..

Ilman vaippaa, lahkeelliset uikkarit jotka pitää "yllätykset" sisällään.
Eikä ihan heti ruokailun jälkeen altaaseen, ettei tule kakka.
Uimavaippojakin toki on olemassa, sekä kertakäyttöisinä että kestovaippaversioina.

Mä tuun kans kyseleen tymiä.
Kun haluttas kans ton pojan kaa käydä hallissa uimassa mutta ei osaa vielä säädellä ollenkaan kakkaamistaan tai pissaamista. Että kun se kakka jää kummiskin sinne uimahousujen sisään nakottaan, niin ei kai oo ihan kamala paikka jos altaassa kakkaakin kun huomatessa lapsi viedään pois?

Me oltiin vauva uinnissa ja ne opettajat sanoi, et se kakkaaminen on jotenkin luontaista ettei se tule vedessä. Mutta jos se tulee niin koko allas pitää tyhjentää ja vedet vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Ihan uikkarisillaan. Mut nykyään on saatavilla jotain uimavaippojakin. Ei se pissa niin siellä altaassa haittaa, mut kakka haittaa. :)

Ai ei vai :snotty:

No eipä se niin haittaa, kyllä ne lapset kouluikään asti varmasti sinne pissaa ihan tahallaankin.

No jaa...miksi sitten uimahallissa lukee seinällä että altaaseen virtsaaminen kielletty?
Ja meni meillä muuten yksi uimakoulukerta häneksi kun allas oli pitänyt tyhjentää puhdistusta varten...ihan vaan sellaisen pienen lapsen kakkapökäleen takia.

Jos lapsi kakkaa altaassa uimapuvun tai uimavaipan sisällä niin joka tapauksessa siitä täytyy ilmoittaa heti, että vaihtavat veden, koska likainen vesi on myrkytysriski muille pikkulapsille jotka sitä vettä väistämättä nielee.

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja Takinkääntäjä:
Kaikkihan sinne altaaseen pissii, aikuisetkin.

Kerran kun mä olin uimassa ja joku pissi aikuisten altaaseen, niin se vesi värjäytyi liilaksi! Siellä oli jotain kemiallista ainetta joa reagoi pissan kanssa! :x [/quote

ai... oon lullut aina että se juttu on keksitty lähinnä just lasten pelotteluksi etteivät pissaisi altaaseen. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Ihan uikkarisillaan. Mut nykyään on saatavilla jotain uimavaippojakin. Ei se pissa niin siellä altaassa haittaa, mut kakka haittaa. :)

Ai ei vai :snotty:

No eipä se niin haittaa, kyllä ne lapset kouluikään asti varmasti sinne pissaa ihan tahallaankin.

No jaa...miksi sitten uimahallissa lukee seinällä että altaaseen virtsaaminen kielletty?
Ja meni meillä muuten yksi uimakoulukerta häneksi kun allas oli pitänyt tyhjentää puhdistusta varten...ihan vaan sellaisen pienen lapsen kakkapökäleen takia.

Kakkaaminen on tietenkin eri asia, kuin se pissaaminen. Varmasti lukee että on kiellettyä, mutta lapset kun tykkää uimalassa uiskennella, niin sehän on helpompi tapa sinne altaaseen pissata, kun lähteä vessaan asti. Toki lapsille on opetettava ettei altaaseen saa pissata, mutta silti sitä varmasti tapahtuu. Eihän vauvauinneissakaan vauvoilla ole uimavaippoja.

kysyppä sä aloittaja hallista saako olla uimavaippoja. Jossain ei ja toisaalla pitää olla. Meidän hallissa saa olla, mutta eipä siellä niitä näy vauvoillakaan. Meidänkään pojalla ei ole.

Yhteistyössä