Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:"ja niin tontut rupesivat kiillottamaan kulkusiaan..." :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ja eilen nauratti mua ja miestä kovasti joku ohjelma (lasten) jossa sammakko (muistaakseni) treenas ihmisen kanssa ja Rocky-musiikki soi taustalla. Punnersivat jne.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ja eilen nauratti mua ja miestä kovasti joku ohjelma (lasten) jossa sammakko (muistaakseni) treenas ihmisen kanssa ja Rocky-musiikki soi taustalla. Punnersivat jne.
joo,se oli siin eki eläinlääkärissä,samaa nauroin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä rupesin nauramaan ihan vedet silmissä Tutti-Ritarille tässä yks päivä. Aina kun se menee hevosellaan eteenpäin, niin se sanoo pattika pattika pattika pattika. Ja sit kun se peruutti niin se sano pakkia pakkia pakkia pakkia...Tosin, olin aika väsyny sillon, ja kyllä miestäkin nauratti, etten ollu ainut...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Röllissä on muuten paljonkin juttuja mitkä saa mun välillä miettimään, onko se lasten vai aikuisten leffaSekä muksut että vanhemmat nauraa hekottaa samassa kohtaa - erilaiset ajatuskuplat mielissään
Esim. "me röllit olemme hyviä sängyssä"
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Röllissä on muuten paljonkin juttuja mitkä saa mun välillä miettimään, onko se lasten vai aikuisten leffaSekä muksut että vanhemmat nauraa hekottaa samassa kohtaa - erilaiset ajatuskuplat mielissään
Esim. "me röllit olemme hyviä sängyssä"
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:"ja niin tontut rupesivat kiillottamaan kulkusiaan..." :saint: