O
omasta kodista haaveileva
Vieras
Ensin: olen hoitovapaalla,minulla on vakituinen työpaikka. Mihin mun kuuluisi (tai siis olisi pitänyt) toimittaa verokortti? Alkuvuodesta kun se tuli olin vielä äippälomalla,ja sillon pomo sanoi ettei he sitä tarvitse. Entä nyt?? Toinen työhön liittyvä: töistä kuuluu kai kertyä vuosilomaa? Millon se pitää pitää ja kuka siitä päättää kun olen hoitovapaalla ja miten se vaikuttaa mihinkin??
Sitten asuntolaina-asiaa.. Olen siis hoitovapaalla,elin saan kotihoidontukea ja lapsilisän. Mies on töissä,ei mikään huippupalkka mutta tällä hetkellä kun asutaan vuokralla niin todella hyvin tullaan toimeen,säästöön jää useampi sata euroa/kk. Minkähän verran me voitais saada lainaa? Tällä hetkellä vuokra+sähkö+netti+2 kpl kännykkälaskuja = yht alle 800e/kk joten kyllä pystyttäis n 1000e/kk maksamaan pankille..
Sitten asuntolaina-asiaa.. Olen siis hoitovapaalla,elin saan kotihoidontukea ja lapsilisän. Mies on töissä,ei mikään huippupalkka mutta tällä hetkellä kun asutaan vuokralla niin todella hyvin tullaan toimeen,säästöön jää useampi sata euroa/kk. Minkähän verran me voitais saada lainaa? Tällä hetkellä vuokra+sähkö+netti+2 kpl kännykkälaskuja = yht alle 800e/kk joten kyllä pystyttäis n 1000e/kk maksamaan pankille..