V
vierailija
Vieras
No tiedän. Mutķu sanoit ettei ne ole friikkei. Ni sen voi tulkita niin.Harmaa sen sanoi. Mä en ajattele niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tiedän. Mutķu sanoit ettei ne ole friikkei. Ni sen voi tulkita niin.Harmaa sen sanoi. Mä en ajattele niin.
Niin voi tulkita.No tiedän. Mutķu sanoit ettei ne ole friikkei. Ni sen voi tulkita niin.
Ellulla taas menkat ja känkkäränkkä päällä.. alkaa tuntua, että ellulla on aika pms oireet päällä.Ööö ok...no emmä täällä kyllä niin paljon ole, mutta tota...ehän mä sun kaltaiselta kuspiältä etes mitään haluaisi ostaa kun olet noin tympee ja by the way aika raukkis kun iniset harmaana sieltä jostain *pus pus*
Ja sieltä tuli punainen kortti.Ellulla taas menkat ja känkkäränkkä päällä.. alkaa tuntua, että ellulla on aika pms oireet päällä.
kirpputoreilla silloin tällöin saattaa olla jotain huonoja myynnissä.Mä olen yrittänyt metsästää toimivaa levysoitinta, toimivilla kajareilla...älppäreitä on kyllä vinopino oottelemassa.
CD-soitin löytyy jo, mutta mikään ei vedä vertoja älppäreille <3kirpputoreilla silloin tällöin saattaa olla jotain huonoja myynnissä.
jos taas laatua haluaa niin:https://www.classicaudio.fi/product/finlux-sky-design-v-329/
https://audiovideo.fi/artikkeli/vintage-hifi-osa-1/
https://hifigoteborg.se/store/index.php
https://kallionretro.kotisivukone.com/
eiköhän noista löydy jotain.MP3 soittimien ääni kuulostaa kuralta verrattuna CDsoitinten tai LP soitinten laadukkaaseen ääneen.Jos haluaa kokea musiikillista nautintoa niin siinä tapauksessa valinta on CD-soitin tai LP-soitin.Tietysti molemmat ovat parhain vaihtoehto.
![]()
PIONEER, AKAI, MARANTZ, VINTAGE HIFI MEGA SET ! FOR SALE !!!
VINTAGE HIFIPIONIEERAKAIMARANTZRT-909RT-707MARANTZ SEThttps://www.youtube.com/watch?v=Hm2htcuBiPkwww.youtube.com
![]()
Vintage Hifi Room
Vintage Hifi Roomhttps://www.youtube.com/watch?v=T4wwbIRVUAovintagehifiroom,chaine hifi vintage,philips vintage hifi,vintage hi fi collection,vintage hifi,vi...www.youtube.com
Juu, tuhosin lukuisia levysoittimen neuloja kun esittelin pikkulispettinä kavereilleni miten paholainen laulaa.CD-soitin löytyy jo, mutta mikään ei vedä vertoja älppäreille <3
Hahaha susta tulee aina mieleen Peppi PitkätossuJuu, tuhosin lukuisia levysoittimen neuloja kun esittelin pikkulispettinä kavereilleni miten paholainen laulaa.
Kalliit erillishifit kyseessä! Kannatti jättää kauhukakara himaan ilman valvontaa pitkiksi ajoiksi!
Olin Peppienkin kauhu! Hitto, että hävettää nyt kun miettii mikä tuholainen olin. Siinä otti osumaa iskä, naapurit, sukulaiset, kaverit, oikeastaan KAIKKI jotka eteen sattui. :niiiin nolo:Hahaha susta tulee aina mieleen Peppi Pitkätossu
Hitsi mulla olis ollut hauskaa sun kanssa penskana kun oltais kiusittu naapureita kaiken maaliman viattomilla kepposillaOlin Peppienkin kauhu! Hitto, että hävettää nyt kun miettii mikä tuholainen olin. Siinä otti osumaa iskä, naapurit, sukulaiset, kaverit, oikeastaan KAIKKI jotka eteen sattui. :niiiin nolo:
Rammsteinilla on ”hitaat” ihan kuunneltavia, mutta en kyllä usein kuuntele niitäkään.Mä en ikinä ole hirveesti tykännyt Rammsteinista, mutta on heilläkin muutama kuunneltava, tää on ehken paras:
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com
Joka kerran väännän volumee isommalle tän kans.En kyllä mitään örinää kuuntele, mutta esim. tää kyllä saattaa joskus mennä:
Mun ensirakkaus näiltä oli ehdottomasti tää:En kyllä mitään örinää kuuntele, mutta esim. tää kyllä saattaa joskus mennä:
Et kai soittanut levyjä takaperin? Silleen tekemällä kuulemma levyiltä löyty saatanallisia viestejä ja paholaisen örinääJuu, tuhosin lukuisia levysoittimen neuloja kun esittelin pikkulispettinä kavereilleni miten paholainen laulaa.
Kalliit erillishifit kyseessä! Kannatti jättää kauhukakara himaan ilman valvontaa pitkiksi ajoiksi!
Mä tuumailin tos illalla vielä kuitenkin, et eiks se kuitenkin ollu iron maiden jne, jotka hevin aloitti, klassisemmat tai rokimmat tyypit. Ja sit sen jälkeen tuli trash-, death-, yms.Metallipiireissä on muuten paljon tämmöstä palstahenkistä porukkaa. Megadethin laulaja/kitaristi/johtaja Dave Mustaine on melkoinen salaliittoteoreetikko. Iron Maidenin laulaja Bruce Dickinson oli avoimesti brexit-miehiä. Lisäksi erään pienemmän hevibändin nokkamies (Iced Earth) oli suorastaan mukana tuossa Capitol Hillin hyökkäyksessä.
Ei se silti hyvää musiikkia pilaa. Brucekin on muutekin sellainen, että laukoo kaikenlaista.
Vaikka heavy metal valtavirtaistui 90-luvulla, niin eihän semmoista "pelkoa" ole, että esim. Megadethiä, Iron Maidenia tai Black Sabbathia missään Novalla etc:llä soitettaisiin. Joskus voi tulla Metallican, Nightwishin tai kasarin ballladi-kuninkaan Scorpionsin biisi...
Mä tuumailin tos illalla vielä kuitenkin, et eiks se kuitenkin ollu iron maiden jne, jotka hevin aloitti, klassisemmat tai rokimmat tyypit. Ja sit sen jälkeen tuli trash-, death-, yms.
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com
Ja oliks toi sit vielä semmoista hero metallia.
No niinpä oli, kirjoitusvirhe mulla, kiitosKai voi sanoa, että Black Sabbath "keksi" heavy metalin ja Iron Maiden oli sitten myöhemmin sen suurimpia uudistajia. Thrashit (tarkoituksella väärin kirjoitettu, once again) ja speedit seurasivat sitten perästä. Nuo mulle maistuu vielä mutta death.örinöt ei kyllä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Iron Maidenin kaksi ekaa levyä oli aika punkahtavia (vokalsitikin oli eri), sitten Brucen aikana muuttui ns. sankariheviksi. Mutta progea alkoi tulla mukaan pikkuhiljaa. Kaikki 80-luvun levyt olivat kyllö rautaisia.
Moni kasarin suosikki menee nykyään vähän huumorin puolelle, mutta Maidenin levyt kuullostavat edelleen pirun hyviltä.