Tykkääkö kaikki miesten katseista,häh?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Niin tuossa toisessa ketjussa "kukapa ei nauttisi jos miesten päät kääntyy".. olenkohan ainoa jota AHDISTAA suoraan sanottuna ne kääntyilevät päät? tuntuu että miehet tuijottaa ihan kaikkia naisia ja ainakin itse koen sen ahdistavaksi, en todellakaan tule siitä hyvälle tuulelle tms... en ikinä provosoisi asiaa laittamalla jotain vesirajahametta tms..

Joo, en tykkää. Mun työkaveri väittää, että kaikki miehet himoitsevat häntä ja katsovat häntä vain ja ainoastaan. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta minua moinen häiritsisi. Uskon myös olevani paremmassa turvassa seksuaalisilta hyökkäyksiltä, jos en erotu mitenkään erityisesti ulkonäölläni.

Minä mieluiten sulaudun joukkoon, en halua erottua millään lailla ulkonäölläni. Ja vaikka tavallaan olisi kiva pukeutua joskus seksikkäästi niin en tee sitä, koska en pidä sellaisesta huomiosta.

En tykkää sellaisten vanhojen (tai nuorien) ällöttävien, sutenöörien näköisten miesten limaisista katseista. Mutta jos joku hyvännäköinen/mukavan näköinen mies vilkaisee tai kääntyy katsomaan, niin totta kai olen otettu.

Kävin tänään mieheni kanssa kaupungilla, ihmettelin kun mieheni kietoi kätensä vyötäisilleni kesken kävelyn (hän ei yleensä tahdo pitää kädestä tai muutenkaan kulkea kylki kyljessä), kysyin syytä moiseen käytökseen, vastaukseksi sain: "Vaikka kuin moni äijä on jo sua vahdannu kieli pitkällä, haluan tehdä selväksi, et turha tulla yrittämään!" Että oli hauskaa! :) Yleensä en nauti tuijotuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä mieluiten sulaudun joukkoon, en halua erottua millään lailla ulkonäölläni. Ja vaikka tavallaan olisi kiva pukeutua joskus seksikkäästi niin en tee sitä, koska en pidä sellaisesta huomiosta.

Tunnen täsmälleen samoin :( Eikä ole väliä onko katsoja hyvännäköinen nuori ja puliukko, ahdistaa niin vietävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja lillamy:
Kävin tänään mieheni kanssa kaupungilla, ihmettelin kun mieheni kietoi kätensä vyötäisilleni kesken kävelyn (hän ei yleensä tahdo pitää kädestä tai muutenkaan kulkea kylki kyljessä), kysyin syytä moiseen käytökseen, vastaukseksi sain: "Vaikka kuin moni äijä on jo sua vahdannu kieli pitkällä, haluan tehdä selväksi, et turha tulla yrittämään!" Että oli hauskaa! :) Yleensä en nauti tuijotuksesta.

Jaa, mun eksä taas suuttui mulle moisesta. Huusi ja valitti miksi mun piti olla sen näköinen kun olin :/

Minä mitään miesten katseita ees huomaisi :laugh: Luultavasti ajattelisin, että täytyykin tarkistaa hiuksien asento, että onko taas joku töyhtö jossain päin päätä, jos joku tarpeeks kauan tuijottaisi.. :D

No kyllä mä tykkään... En tarkoituksella pukeudu siten että ajattelisin saada päitä kääntymään, mutta kyllä itsetuntoa jotensakin hivelee jos joku kääntyy katsomaan :)

Heti seuraava ajatus toki useasti on, että mitähän kummallista mussa roikkuu :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Kuinka moni näistä on kauniita jotka sanoo ettei nauti katseista?

No minä olen ap ja usein kauniiksi kehuttu, mutta olen aina ahdistunut huomiosta ja siitä jos joku tulee puhumaan ulkonäöstäni jotain. Siksi mieluiten en meikkaa ollenkaan enkä pukeudu provosoivasti, saa olla enemmän rauhassa.

No minä olen ap ja usein kauniiksi kehuttu, mutta olen aina ahdistunut huomiosta ja siitä jos joku tulee puhumaan ulkonäöstäni jotain. Siksi mieluiten en meikkaa ollenkaan enkä pukeudu provosoivasti, saa olla enemmän rauhassa.

Epäilen että et ole kaunis, oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Niin tuossa toisessa ketjussa "kukapa ei nauttisi jos miesten päät kääntyy".. olenkohan ainoa jota AHDISTAA suoraan sanottuna ne kääntyilevät päät? tuntuu että miehet tuijottaa ihan kaikkia naisia ja ainakin itse koen sen ahdistavaksi, en todellakaan tule siitä hyvälle tuulelle tms... en ikinä provosoisi asiaa laittamalla jotain vesirajahametta tms..

Sama täällä. Mua katellaan muutenki usein, sama se mitä päällä. Ahdistaa. Ja vaikka mies mukana, silti katellaan.

Ja en oo vainoharhainen siis.

Mitä vanhemmaks menee sen enemmän ahdistaa. VArskin ku itse olen nuori.

En siis halua ylimääräistä huomiota.

Epäilen että et ole kaunis, oikeasti.

Luuletko että kaikilla kauniilla on hyvä itsetunto? Olen saanut monesti kuulla joiltain miehiltä todella vittumaisia kommentteja ulkonäköni takia, haukuttu vaatteitani, tultu aukomaan päätä kun tanssin "liian ruman miehen kanssa", haukuttu miestäni "mitä sä teet noin ruman miehen kanssa" jne.. toki positiivistakin huomiota on tullut mutta ei se laittautuminen/kauniina olo ole todellakaan aina mukavaa, huonoitsetuntoiset miehet, joilla ei ole baarissa tärpännyt, osaavat olla tosi veemäisiä. noiden vuosien jälkeen olen halunnut sulautua massaan enkä todellakaan halua korostaa itseäni. Lisäksi en tiedä pitäisitkö SINÄ minua kauniina mutta useimman mielestä olen ihan nätti.

Mä tykkään olla sillai huomaamaton, et en kyllä tykkäis jos KAIKKIEN päät kääntyis. Mut ihan imartelevaa jos toisinaan jonku komean miehen pää kääntyy. :p

Jos kaikki katsois, mä ajattelisin että mitäköhän minussa nyt, olenko niin ruma, onko mulla jotain paskaa jossain otsassa, vessapaperia kengän pohjissa, vaatteet revenny...

Yhteistyössä