Tykkääkö kaikki miesten katseista,häh?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
en mä tykkää et ihmiset tuijottaa sen takia että olen ruma :(

jos olis näyttävän näköinen niin miksi ahdistua?

No ei se eroa rumuudetsa yhtään. Ei mua kiinnosta muut ihmiset. Ja toivoin, ettei muitaki kiinnostais koko ajan kytätä. Ärsyttää, ku kaikki äijät kyttää persettä jne. Ei se oo kivaa! SAma koskee naamaki. En minä tykkää, että kaikki kyttää..varsinki jos niillä on nainen mukana. Tosi typerää käytöstä. Jotkut tekevät siis sen tosi selkeesti, saattavat jopa naiselleen kommentoida :/ Ei siis ole kivaa, että nämä naiset sit pitävät mua jotenki pahana sen takia..

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Kuinka moni näistä on kauniita jotka sanoo ettei nauti katseista?

Ei kaikki silti pidä pyytämättömästä huomiosta. Mua ainakin ahdisti, silloin kun vielä joskus olin viehättäv, se että jotkut ihan oudot ihmiset tuijottaa persettä tai tissejä tai vaan tuijottamalla tuijottaa, ja oikeastaan ahdisti nekin tilanteet, kun joku tuttu tuntui yhtäkkiä naksahtavan jollekin automaattivaihteelle, ja alkoi kyylätä vaan niitä ulkoisia ominaisuuksia suunnilleen kuolarihma suupielestä roikkuen. Mä itse koin niin, että mun henkilökohtainen raja oli ylitetty niin monta kertaa, että jo katseetkin alkoi usein tuntua epämiellyttäviltä.

En mä kyllä usko, että mua enää nykyisin kukaan katsoo ainakaan sillä silmällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Kuinka moni näistä on kauniita jotka sanoo ettei nauti katseista?

Tämä kysymys kuulostaa oudolta. Eivätköhän ne kauniit saa niitä katseita kiusaksi asti, joten he eivät enää nauti niistä. Toisekseen, vähemmän kauniit saavat oletetusarvoisesti pitkiä, ihailevia katseita harvemmin, jolloin tällaisen tapahtuessa se hivelee heidän itsetuntoaan. Ergo, vähemmän kauniit nauttinevat katseista enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
käytättekö horovaatteita?

Mä luulen, että mun vaatetus on aina ollut erittäin kaukana horovaatteista :saint: Vaikka osa tosiaan luuleekin, että jotenkin boheeminnäköinen ihminen on automaattisesti myös jakorasia.

No minä käytän tosi klassisia vaatteita. Ei mitenkään isoja kaula-aukkoja. Silti kytätään. Ei se ole horovaatteista kii. Niillä, joilla on vesirajaminari, niiin..noh, tietävät mitä tuleman pitää. Mut siis älyttömästi katseita ym voi saada ilman provosoivaa käytöstä tai provoivaa pukeutumista.

Miettikää seuraavaksi raiskausasioita. Onko oikein, että pukeutumisen perusteella raiskataan? Moni miettii, että on ihan oikein saada läähätyskatseita miehiltä ja murhaavia katseita niiden puolisoilta. Mutta ei ois ok tulla raiskatuksi, sama se mikä. Mun mielestä katseisiin perustuu sama, jos noin miettii.

Mielestäni raiskaus ei oo ok, smaa se mikä pukeutuminen ja käytös. Katseet ei ok, riippuu millaisia toki, sama se mikä pukeutuminen. Mutta voi varautua ns. riskeihin, jos pukeutuminen on horatsua..Esim. se minari+tissitoppi.

Itse pukeudun klassisesti, saan silti paljon katseita. Käyttäydyn todella parisuhdemaisesti, en edes huomaa muita ihmisiä. Katseet huomaan kyllä, nekin niin, ettei tämä tyyppi huomaa huomanneeni.

Yhteistyössä