V
vierailija
Vieras
Jopa ilmastonmuutoksesta..silloin kun roikutin pikkusiskoa jonka nimipäivä on tänään muuten..parvekkeen toisesta kerroksesta kun isä päätti vaihteeksi tappaa meidät niin päätin että haluan paremman elämän..noh..vituiks meni en tiennyt silloin 10v. että minussa on geeneissä sekä alkoholismi että tappaminen