Tykkäätkö enemmän vai vähemmän muiden ihmisten lapsista nyt, kun olet saanut omia lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä tykkään enemmän. En mä ole mikään kauhean lapsirakas tyyppi, mutta omien lasten myötä on taas ihana mahdollisuus järjestää lapsille jätskibileitä tai autokisoja. Jutella ja hömpötellä. Vaikka mä olenkin aika tiukkis kurinpitäjä :D Tykkään :D Mutta kyllä mä väsynkin. Joka päivä ei jaksa meteliä ja elämää, joka tulee kutsumatta ovesta ennen kello kahdeksaa aamulla näin lomalla.

Sori, en vielä lukenu muita vastauksia...

Vähemmän tykkään muiden lapsista nykyään. Ennen kaikki oli ihania, nyt siedän vaan harvaa räkänokkaa. Oon aina tullu loistavasti toimeen lasten kanssa, mut en vaan enää jaksa. Ehkä sitte, ku omat on isompia?

Mun teoria on, et alkujaan lapsirakkaat taantuu ja ne jotka ei lapsista oo välittäny, oppii tykkäämään muistaki omien myötä.

Viimeksi muokattu:
Kahden lapsen jälkeen en jaksa enää muiden lapsia. Toki jos ollaan kylässä niin kohteliaisuuttani kyselen lapsista ja toivon että lapset leikkivät keskenään. En jaksa leikkiä omien lapsienikaan kanssa, en enää pikkulapsivaiheen jälkeen. Nautin enemmän aikuisten seurasta. Usein en jaksa olla omien lapsienikaan kanssa, valitettavasti täytyy myöntää... onneksi mieheni jaksaa. Hän onkin meidän lapsille ykkönen. Minä olen kakkonen ja enemmän muonittaja, vaatettaja ja kodin siivoaja. Yhdessä perheen kanssa käymme leikkipuistoissa, lasten tapahtumissa, uimassa, kylässä yms.

Peesi. Toki rakastan lapsiani, mutta onneksi keksivät itse tekemistä itselleen.. Vieraitten kakaroitten kiljumista en siedä lainkaan ja omienki vinkuminen ärsyttää..

En ole koskaan pitänyt lapsista, siis sillälailla yleisesti. Tottakai tykkään joistain tietyistä tyypeistä, ihan niinkuin aikuisissakin, mutta en mä osaa tykätä lapsista yleisesti ihan vaan siksi, että ne on lapsia.
Omien jälkeen pidän lapsista vielä vähemmän kuni ennen, jos se nyt ylipäätään on mahdollista.

Mutta en mä tykkää eläimistäkään mitenkään sillälailla, että mieltäisin itseni eläinrakkaaksi. En silti, vaikka niitä meillä kotona asuu melkein 30 ja muuallakin hoidan niitä ihan työkseni.

Yhteistyössä