Tykkäätkö jos paksumahainen ukko äheltää päälläsi tuntikausia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kylli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kylli"

Vieras
"Nyt tulee iloisia uutisia miehille, joilla on komeasti mahaa. Vaa'assa näkyvät runsaat kilot nimittäin kääntyvät eduksi makuuhuoneen puolella, selviää tuoreesta turkkilaisen yliopiston tekemästä tutkimuksesta.

Enää naisillakaan ei pitäisi olla nokan koputtamista kumppanin suuresta mahasta. Tutkimuksesta selvisi, että kehon rasvaprosentilla ja miehen kestävyydellä seksissä on selvä yhteys.

Ylipainoiset miehet, joilla on suuri maha, pystyvät harrastamaan seksiä jopa viisi minuuttia kauemmin ennen orgasmia kuin hoikemmat rakastajat. Tutkimuksen mukaan isomahaiset miehet kestävät sängyssä keskimäärin 7,3 minuuttia, kun taas hoikat voivat laueta jo parissa minuutissa.

Syy suurimahaisten paremmalle kestävyydelle petipainissa löytyy hormoneista. Heillä on hoikkia enemmän erästä estrogeeneihin lukeutuvaa naishormonia.

Tutkimukseen osallistui yli 200 miestä. Tulokset todistavat, että miehen suurimahaisuus palkitsee ainakin makuuhuoneessa."

http://www.radiocity.fi/vapaalla/ny...ahaiset-miehet-ovat-parhaita-rakastajia-12796

Tai sitten isomahaiset on vanhoja, eli niillä kestää kauemmin tulla ja hoikat nuoria, joilla ei kestä niin kauaa.

Ja joo, itse en voisi harrastaa seksiä isomahaisen kanssa.
Mitä laihempi, sen parempi.

Kokemus on osoittanut että isomahaiset ovat niitä jotka laukeaa alle kahdessa minuutissa. Hoikat/normaalipainoiset, urheilulliset miehet kestää pidempään.

[QUOTE="haha";30814884]Ikä ei aina vaikuta tulemiseen. Nuori ja hoikka mies voi panna pitkään.[/QUOTE]

No totuttua palstaa, palstanaisen uroon peeniksen keskimitta on noin 37cm ja paksuus ainakin 8cm keskiarvon ollessa siellä (pituus) 13cm puolella joten ei mikään ihmekkään että palstanaiset tulee kilvan huutelemaan että hänen uroonsa jaksaa painaa Vähintään kaksi tuntia ja sitten se käy tupakilla ja jatkaa aamuun asti. :laugh:
En mie ainakaan jaksais kahta tuntia panna koko ajan, eri asia jos ois taukoja välissä jne.
Ja kunhan ei yöllä koska sillon yleensä ihimislasta saattaa jo nukuttaakkin niin ei pysty mihinkään sirkussuorituksiin unissaan. Sitä vois panna vaikka päivälläkin?

Iso maha on ihan ok miehellä. Eri asia on, että onnistuuko se lähetyssaarnaaja asenti silloin vain pitääkö panna vain kyljellöön. Mielummin isomahaisen kanssa, kuin tyyliin bmi 20 mun makuun ihan liian miehen kanssa.

Häiritteekö ketään se ikinä että ei osaa kertoa kirjoittaa asioita kukkaruukku kalaan menossa häiritsee aku ankka että osaisi tulkita joku kellopeliappelsiini juttuja tuolla näin.
?

Edit: esim: mun makuun ihan liian miehen kanssa. ? mitä vittua oikeesti?
Mitä tarkoitat!???

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="haha";30814884]Ikä ei aina vaikuta tulemiseen. Nuori ja hoikka mies voi panna pitkään.[/QUOTE]

No voi voi, itsehän en ole koskaan edes pannu muita kuin hoikkia ja nuoria, eikä ole ollut seksiongelmia.
Keskimäärin kuitenkin taitaa olla niin, että vanhemmalla kestää pidempään tulla.

Henkilökohtaisesti en tosin edes haluaisi mitään monen tunnin -tai edes tunnin- jyystöjä.
Perus tyydyttävän penetraation kesto lienee jotain 10-20min väliltä, ehkä vähemmänkin?
En tiedä, en ole laskenut ja mulle seksissä on paljon muutakin kuin yhdyntä (jonka voin suorittaa myös minä).

• Tykkää
Reactions: Tweet

Yhteistyössä