Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Joskus 15 kesäisenä tykkäsin. Nyt en haluaisi että mun rakas joutuisi tappelemaan. Olisi ikävää kun vastapuoli nostaisi oikeuskanteen tullessaan pahoinpidellyksi.
Pahinta mun mielestä olisi, jos oma kulta saisi köniin.Toiseksi pahinta olisi se, että oma kulta vetäisi köniin jotakuta, joka tykkäisi musta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En todellakaan tykännyt.
Joo, joskus nuorena ja nättinä tällainenkin tuli koettua :| . En ottanut kumpaakaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Joskus 15 kesäisenä tykkäsin. Nyt en haluaisi että mun rakas joutuisi tappelemaan. Olisi ikävää kun vastapuoli nostaisi oikeuskanteen tullessaan pahoinpidellyksi.
Pahinta mun mielestä olisi, jos oma kulta saisi köniin.Toiseksi pahinta olisi se, että oma kulta vetäisi köniin jotakuta, joka tykkäisi musta.
![]()
Sun kulta taitaa olla aika väkivaltainen :$
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En todellakaan tykännyt.
Joo, joskus nuorena ja nättinä tällainenkin tuli koettua :| . En ottanut kumpaakaan :xmas:
Toi on aika epistä. Kyllä jommalle kummalle pitäis antaa piparia.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En todellakaan tykännyt.
Toi on aika epistä. Kyllä jommalle kummalle pitäis antaa piparia.
Jos mä annoin jo ennen sitä? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä multa sitä kysy
Sunhan se pitäis tietää oletko vai etkö ole antanut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Joskus 15 kesäisenä tykkäsin. Nyt en haluaisi että mun rakas joutuisi tappelemaan. Olisi ikävää kun vastapuoli nostaisi oikeuskanteen tullessaan pahoinpidellyksi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä multa sitä kysy
Mä aattelin että oliko se silti epistä, jos ehdin antaa jommalle kummalle jo ennen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Joskus 15 kesäisenä tykkäsin. Nyt en haluaisi että mun rakas joutuisi tappelemaan. Olisi ikävää kun vastapuoli nostaisi oikeuskanteen tullessaan pahoinpidellyksi.
![]()
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Joskus 15 kesäisenä tykkäsin. Nyt en haluaisi että mun rakas joutuisi tappelemaan. Olisi ikävää kun vastapuoli nostaisi oikeuskanteen tullessaan pahoinpidellyksi.
![]()
niinpä
Ollakseen jännittävää ja viihdyttävää, tappelevien miesten täytyisi olla minulle itselleni täysin yhdentekeviä. Sekin olisi tosi epätodennäköistä, koska kukaan, joka pitää musta, ei voisi olla mulle yhdentekevä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Joskus 15 kesäisenä tykkäsin. Nyt en haluaisi että mun rakas joutuisi tappelemaan. Olisi ikävää kun vastapuoli nostaisi oikeuskanteen tullessaan pahoinpidellyksi.
![]()
niinpä
Ollakseen jännittävää ja viihdyttävää, tappelevien miesten täytyisi olla minulle itselleni täysin yhdentekeviä. Sekin olisi tosi epätodennäköistä, koska kukaan, joka pitää musta, ei voisi olla mulle yhdentekevä.
Pahoinpitely on sinusta "jännittävää ja viihdyttävää" jos et tunne osapuolia![]()
:$
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:En ehkä tykkäis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:En ehkä tykkäis![]()
Sanot vain. Kuiteski stondis olis aivan järkyttävän kova jos miehet tappelisivat sinusta.
Alkuperäinen kirjoittaja juupa juu:Alkuperäinen kirjoittaja mikko:Alkuperäinen kirjoittaja H:Eiköhän pitäs katsoa peiliin ja katsoa paremmin minkälaisten idioottien kanssa seurustelee. Tajuaahan tuon kuka tahansa että kyse on siitä että nämä miehet on idiootteja, eikä siitä että kyseessä ois erityisen ihana nainen.
aivan. kukaan muija ole niin upea että normaali mies siitä tappelis, kun kuitenkin naisia saa aina. päässä vikaa /tai epätoivoinen) sellaisella joka pillusta tappelee, ja silloin se tekee sen takuulla rumastakin naisesta...
sanoo meidän mikko joka kaikesta kaiken tietää..miehet on tapelleet naisesta kautta aikain, ei siis mitään uutta auringon alla...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä multa sitä kysy
Mä aattelin että oliko se silti epistä, jos ehdin antaa jommalle kummalle jo ennen![]()
Koita nyt pinnistää muistiasi oletko antanut jommalle kummalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Joskus 15 kesäisenä tykkäsin. Nyt en haluaisi että mun rakas joutuisi tappelemaan. Olisi ikävää kun vastapuoli nostaisi oikeuskanteen tullessaan pahoinpidellyksi.
![]()
niinpä
Pahoinpitely on sinusta "jännittävää ja viihdyttävää" jos et tunne osapuolia![]()
:$
No ei, vaan se olisi jännittävää, että minusta tapeltaisiin. Toivon silti, ettei niin ikinä kävisi, koska se olisi väärin ja pönkittäisi minääni väärällä tavalla. Eikä varmaan käykään, vanhenen koko ajan.![]()