Tykkäisittekö te jos teidän lapselle annettaisiin...........!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muumit

Vieras
Ranskalaisia ja nakkeja, ilman teidän lupaa! Oma lapsi (8vuotias) oli tänään kaverilla kylässä ja oli saanut vähän "välipalaa" siellä ja välipalana oli ollut rankalaisia ja nakkeja!! Minun mielestä olisi kyllä pitänyt olla meidän lupa tollaseen!! Meillä syödään tollasta moskaa TODELLA harvoin ja minusta ei ehdointahdoin tarvisi muittenkin lapsia tollasella saastuttaa! Kiva kun meillä syödään aina terveellistä, paljon kasviksia ja melkein kaikki luomua ja lähiruokaa niin kaverilla kylässä olevat myrkytetään transrasvoilla! Ai että suututtaa!

No ei mua haittaisi millään tavalla. Meillä juodaan esim. kotona mehua harvoin juurikin siksi, ettei se ole mikään katastrofi jos sitä sitten mummilassa, kylässä tai kerhossa joskus saa.

Mä en edellyttäisi, että multa pitää erikseen kysyä, eikä itselle tulisi mieleen soittaa kenellekään, saako lapsi syödä ranskalaisia. Ruoka-aineallergiat on juttu erikseen.

Ihan siltä varalta, että kysymys ei olekaan provo, kuten niin kysymys kuin nikkikin antaa ymmätää

Täh? Musta ihana ajatus laittaa vähän lasten herkkua kun kyläilee..
Mitä hittoa niiden lupaa pitää kysyä?
Älä päästä sitä lastas mihinkään jos et kestä että joku saattaa antaa vaikka myrkkyruokaa!
Se on sinun vastuullasi;)

Kohta joku toinen äiti tekee aloituksen, että on se hemmetti kun hän hyvää hyvyyttään tarjosi nälkäiselle lapselle ruokaa, kun ei sillä raukalla edes evästä ollut mukana, ja penskan mutsi e kun valittaa vaan.. :whistle:

:laugh: No ei todellakaan haittaisi!

Ei kai sentään mitään pikaruokala ranskiksia ollut tosin ei sekään mua haittaisi. Ei kai teilläkään nyt yksi kerta sitä maailmaa kaada, paitsi tietysti jos lapsi alkaa sitten kotonakin niitä vaatimaan.
Mutta hei, osaathan tehdä sitten nekin tervellisesti, alusta alkaen itse.
Suikaloit perunat ite ja valmistat uunissa, terveellistä.. vai ettekö syö perunoita ollenkaan?

Yhteistyössä