Y
Yksinäinen
Vieras
Olen kotona lasten kanssa ja mies käy töissä. Töiden jälkeen mies tulee kotiin ja istahtaa tietokoneelle. Ilta menee tavallisesti niin että mies on koneella ja minä tv:n ääressä lasten kanssa touhuillen, välillä pyykkiä pesten tai astioita keräillen.. yhdessä menemme aina nukkumaan ja silloin on läheisyyttä ja jutellaan ennen nukahtamista. Rakastan miestäni ylikaiken ja tiedän että hänkin rakastaa minua, mutta arki on tylsää ja olemme aina kotona, eri huoneissa suurimman osan päivästä. Saan omaa aikaa kun pyydän sitä, kyllä mies katsoo lapsia ja on aivan ihana isä lapsilleen. Silloin kun meillä käy kavereita tai sisaruksiamme niin olemme kyllä yhdessä ja meillä on hauskaa mutta kun olemme omalla porukalla, tuntuu että varsinkin mies tylsistyy nopeasti..
Mitä ihmettä keksisin millä piristää miestäni ja tehdä iltoihin jotain ohjelmaa.. muuta kun tv:n tai tietokoneen? Miestäni ei tarvitse kahta kertaa käskeä jos haluan hänet pois koneelta, mutta miksi pyytäisin hänet luokseni sohvalle katsomaan saippuasarjoja jotka eivät häntä kiinnosta.. lasten kanssa hän tosiaan puuhailee, mutta mitä me kaksi olemme toisillemme..?
Olenko yksin ajatusteni kanssa vai onko muillakin arki tätä nyt kun on lapsia..?
Mitä ihmettä keksisin millä piristää miestäni ja tehdä iltoihin jotain ohjelmaa.. muuta kun tv:n tai tietokoneen? Miestäni ei tarvitse kahta kertaa käskeä jos haluan hänet pois koneelta, mutta miksi pyytäisin hänet luokseni sohvalle katsomaan saippuasarjoja jotka eivät häntä kiinnosta.. lasten kanssa hän tosiaan puuhailee, mutta mitä me kaksi olemme toisillemme..?
Olenko yksin ajatusteni kanssa vai onko muillakin arki tätä nyt kun on lapsia..?