tylsä elämä ilman lapsia *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen

Vieras
Lapset oli viikon kesälomareissulla isovanhempien kanssa ja palasivat tänään kotiin... Aloin tossa sitten miettimään ja tajusin, että ei mulla olis elämää ilman lapsia... mitään en ole tehnyt viikon aikana... oon niin onnellinen lapsistani, vaikka onkin vaativia...

kyllä sitä vaan kaipasi lapsiaan kovasti!!!

Se on muuten tosi että kun lapset on poissa kotoa muutamanki päivän niin sitä kyllä tulee mietittyä että mitä ihmettä sitä teki ennen lapsia.. on niin tylsää kuin vaan voi olla.. :)

olleet poissa neljä viikkoa.Olen nauttinut täysin siemauksin siitä ettei kukaan vingu äitiä jatkuvasti,ei tarvitse kokata,ei paljoa pyykätä ei mitään.Saa vaan olla ja levätä.
Kerrankin oikea loma.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
olleet poissa neljä viikkoa.Olen nauttinut täysin siemauksin siitä ettei kukaan vingu äitiä jatkuvasti,ei tarvitse kokata,ei paljoa pyykätä ei mitään.Saa vaan olla ja levätä.
Kerrankin oikea loma.

Missäs ne niin kauan on olleet? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Äitix3:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Kerrankin oikea loma.

Missäs ne niin kauan on olleet? :o

Isänsä luona.

Mutta kaikkein mahtavinta on elää tätä hetkeä: lapset jo isoja ja heidän kanssaan aikanaan ihanat vuodet mutta nyt vapautta, omaa aikaa. Ei ole tylsää ollenkaan. :D

Voi, voi.. tuo on toisaalta surullista jos ihminen sanoo, ettei ole mitään elämää ilman lapsia. Lapset on vaan lainassa.. kyllä jokaisen pitäis sen verran itseäänkin kehittää ettei ihan pelkästään elä toisen elämää vaan sitä omaansakin joskus.

Yhteistyössä