Tylsä mies mulla... ;/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie oon flunssanpoikasessa, ja sit tässä lääkitsin itseäni sopivalla määrällä likööriä :ashamed: , laittaa veren kiertämään niin ei palele sit enää.
No, sipulihan auttaa myös, joten mie sit myös tein nyytin... pilkoin sipulia harsoon ja solmin nyytiksi.
Sit mie muistin, että valkosipulihan auttaa kuulemma myös, joten mie söin pari kynttä ja ajattelin lähteä nukkumaan. (Piti laittaa niitä kynsiä sukkiin, mutta silleen on niin epämukava olla :ashamed: )

Sänkyyn sipulinyyttini kanssa könytessä multa tuli ekaksi röyhtäys... ja sit pieni... mutta vaan ihan pieni paukku :ashamed: , mutta se alkoi sit kaikkineen naurattamaan ihan kauhiasti.
Mie koitin hillitä naurua, että mies saa nukkua rauhassa, mutta siitä tulikin sit hikka :o

Sit mies hermostui ja sanoi, että mie saan kuulemma nukkua sohvalla nyytteineni, kun en osaa olla ihmisiksi :snotty:
Mutta miepä odotan hetken... ja lääkitsen itseäni lopuillakin likööreillä... ja kohta mie hiivin tuonne nukkumaan, kunhan mies nukahtaa uudelleen.
Eihän nyt flunssaa potevaa vaimoa saa sohvalle laittaa... eihän? :whistle:

Ei jos sohva vielä pehmeä -menee selkä pilalle! :o Pienet pierut ei pitäs parisuhteessa haitata mitään, meillä mies tekee ihan kamalia! Kuorsaamisen takia menen joskus soffalle, mutta mulla on sillon yleensä naistenpäivät ja kellon raksutuskin tuntuu hirveeltä. Miestäni mie rakastan. :heart:

Yhteistyössä