Tylsää...

onko ihan tyhmä leikki 6v:n synttäreille että lapset etsivät yllätyspussit? Kun en millään keksi mitään tekemistä lahjojen avaamisen pullon pyörityksellä.

[QUOTE="napsu";23445845]onko ihan tyhmä leikki 6v:n synttäreille että lapset etsivät yllätyspussit? Kun en millään keksi mitään tekemistä lahjojen avaamisen pullon pyörityksellä.[/QUOTE]

Kivalta kuulostaa. :)

Mullaki on tylsää. Ja juku kun keksit ensin tehä tän alotuksen, mieki tahon et multaki joskus kysellään :D

Minkä leffan katsoit viimeksi?

Apua... Katson leffoja nykyisin tosi harvoin. No, pari viikkoa sitten kävimme miehen kanssa ihan leffassa (edellisestä kerrasta taisi olla viitisen vuotta!) katsomassa satiirisen länkkärin Kova kuin kivi. Suosittelen. :)

Ähh. Kyllä mulla on huumoria, mutta en tunne sua. En siis tiennyt, oliko sun heitto huumoria vai itsesurkastelua. :) Etkä sä mitään häirinnyt. :)

No se on totta että oon syöny joskus vuonna paavo puuliimaa, selvis äskettäin ko luin äitin muistelmia :D Ja muistan itekki sen mahakivun :D Mut tuskin sillä on mittään tekemistä tämän viisauden kans joka on ylitsevuotavaista ja kestävyyellä ettei oo ees yks tappavan vaarallinen ukko saanu hajalle, ei sairaus ei mikkään :D Se taitaa olla sukuvika. Ja nyt mie oon siitä jopa ylpeä =)

No se on totta että oon syöny joskus vuonna paavo puuliimaa, selvis äskettäin ko luin äitin muistelmia :D Ja muistan itekki sen mahakivun :D Mut tuskin sillä on mittään tekemistä tämän viisauden kans joka on ylitsevuotavaista ja kestävyyellä ettei oo ees yks tappavan vaarallinen ukko saanu hajalle, ei sairaus ei mikkään :D Se taitaa olla sukuvika. Ja nyt mie oon siitä jopa ylpeä =)

Niin, mä en tosiaan tunne sun historiaasi, vaikka taidatkin olla vanhoja vakkareita täällä. Siksi en oikein osannut tulkita aiempaa viestiäsi. :) Mukava kuitenkin kuulla, että olet selvinnyt vaikeuksien kautta voittoon! :hug:

Yhteistyössä