TYLSÄÄÄ!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Shoppailuun ei täällä suunnalla oikein ole mahdollisuutta, jos ei ruokakapassa sitä harrasta, mutta piristystä päivään tuo vaikka tekstari tai puhelu hyvälle ystävälle ja se kun saa oikein kunnolla uppoutua lukemaan hyvää romaania.
 
Minä olen koko päivän raivannut ja siivonnut kaappeja ja vaatehuoneita ja äsken vein neljä isoa kassillista tavaraa kirpparille ja pari muovikassillista roskikseen. Vielä on pari pussillista tavaraa, jotka vien huomenna kierrätyspisteeseen. olen nyt oikein tyytyväinen itseeni ja plkitsin itseni kiettämällä kahvit!
 

Yhteistyössä