Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:ap on tyypillinen itsekäs ihminen. kaikki minulle, muista viis. ei osaa nähdä kokonaistilannetta, ei asettua muiden asemaan. aina vaan se MINÄ JA MINUN.
Kyllä mustakin on kiva, että oma lapseni pääsee myös niille retkille ja toimintoihin mukaan. Jos ap:n lapsi on kykeneväinen niissä mukana olemaan, niin minunkin mielestäni pk, voisi järjestää niin, että hän pääsisi mukaan myös.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:ap on tyypillinen itsekäs ihminen. kaikki minulle, muista viis. ei osaa nähdä kokonaistilannetta, ei asettua muiden asemaan. aina vaan se MINÄ JA MINUN.
Kyllä mustakin on kiva, että oma lapseni pääsee myös niille retkille ja toimintoihin mukaan. Jos ap:n lapsi on kykeneväinen niissä mukana olemaan, niin minunkin mielestäni pk, voisi järjestää niin, että hän pääsisi mukaan myös.
Minusta taas ei ole pk:n asia sitä järjestää vaan ap:n. Jos haluaa, että lapsi osallistuu "koko rahan edestä" ja kaikkeen niin pitää sitten lapsen hoidossa vaikka 7-17 niin ei vaan jää mistään paitsi.
Alkuperäinen kirjoittaja turpojajurpo:Vähän särähtää korvaan tuo "pk voisi järjestää". Eikä ap ynnä muut samassa tilanteessa olevat voisi kysyä lasa hoidosta hakiessaan, onko huomenna tai ensi maanantaina tiedossa retkeä. Silloin hän voisi sitten järkätä lapsensa retkelle, sillä tuskin pk:n tädit ilkeyttään estävät lasta niihin osallistumasta. Varsinkin, jos retkistä päätetään spontaanisti, on oltava itsekin hieman aktiivinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olet oikeassa:onpa harmillista että erikoisuudet halutaan tehdä pienellä porukalla. on ilkeää ja väärin mielestäni.
Tältä musta tuntuu. Ja ryhmässä on muitakin osa-aikaisia lapsia, jotka jäävät usein paitsi retkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja turpojajurpo:Vähän särähtää korvaan tuo "pk voisi järjestää". Eikä ap ynnä muut samassa tilanteessa olevat voisi kysyä lasa hoidosta hakiessaan, onko huomenna tai ensi maanantaina tiedossa retkeä. Silloin hän voisi sitten järkätä lapsensa retkelle, sillä tuskin pk:n tädit ilkeyttään estävät lasta niihin osallistumasta. Varsinkin, jos retkistä päätetään spontaanisti, on oltava itsekin hieman aktiivinen.
Meille tulee seuraavan viikon päikkäri-ja eskariohjelma hyvissä ajoin sähköpostiin ja samoin me ilmoitetaan lasten hoitoajat. Voi sitten katsella mistä se oma kullannuppu on vaarassa jäädä paitsi jos vaikka meneekin tuntia myöhemmin hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:no sinäkin kaiketi ymmärrät että joka paikassa näin ei todellakaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:Lapseni on 3 päivää viikossa hoidossa 9 ja 15 välillä. Nyt olen huomanut että ryhmän kaikki kivat jutut (halloween-juhlat, leipomiset, retket ym ) järjestetään juuri niinä päivinä kun me emme ole paikalla. Myös aamupiiri pidetään 8.30, joten lapseni ei pääse osallistumaan siihenkään. Eikö ryhmässä voisi vähän ajatella niitäkin lapsia, jotka eivät ole paikalla joka päivä 7-17? Henkilökunta vetoaa resursseihin, mutta eihän se toiminta siitä saa olla kiinni? Jos kerran maksan noista päivistä niin kuuluuhan minun saada rahoille myös vastinetta.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta muut lapset pääsevät retkille, leipomaan ym mukavaa. Kyllä minusta nämä kuuluu ihan kaikille ryhmän lapsille eikä vain niille jotka asuvat siellä päiväkodissa.
Miksi sulla yleensäkin on lapsi tarhassa, jos olet toisen kanssa kotona? Tätä en ymmärrä. Vie isompi vaikka kerhoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olet oikeassa:onpa harmillista että erikoisuudet halutaan tehdä pienellä porukalla. on ilkeää ja väärin mielestäni.
Tältä musta tuntuu. Ja ryhmässä on muitakin osa-aikaisia lapsia, jotka jäävät usein paitsi retkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Mulla on myös ollut lapsi hoidossa 3 päivänä viikossa. Päivät olivat alkuun joustavia, jos oli jotain ohjelmaa - päiviä sai vaihtaa. Myöhemmin tilanne muuttui sellaiseksi, että päiväkodin kuormitusvaateet kasvoivat, päiviä ei voinut enää vaihtaa, omien lasten vapaille päiville yritettin sijoittaa muita osa-aikaista viikkoa tekeviä lapsia.
Sellainen poikkeus meillä kyllä oli, että jos oli esim. joku konsertti päiväkodilla, sain kyllä viedä lapset sinne, jos menin itse mukaan ja olin lapsista vastuussa!
Ja omat lapseni menettivät ainakin säännöllisesti metsäretkipäivän ja lelupäivän, sekä talvisin jumppapäivän. Mutta minusta tämä oli ihan normaalia!
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:NO miksi et pidä hoidossa 8-14 niin pääsee ainakin aamupiiriin.
En voi viedä niin aikaisin kun vauva herää vasta 8 jälkeen. Eikä ole järkeä hakea vielä 14 kun jää välipala ja toimintatuokio sitten väliin.
Ja sä vielä valitat, että et saa rahoille vastinetta? Saahan lapsi ruuan, välipalan, toimintatuokion ym.
Alkuperäinen kirjoittaja itse kotona:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Mulla on myös ollut lapsi hoidossa 3 päivänä viikossa. Päivät olivat alkuun joustavia, jos oli jotain ohjelmaa - päiviä sai vaihtaa. Myöhemmin tilanne muuttui sellaiseksi, että päiväkodin kuormitusvaateet kasvoivat, päiviä ei voinut enää vaihtaa, omien lasten vapaille päiville yritettin sijoittaa muita osa-aikaista viikkoa tekeviä lapsia.
Sellainen poikkeus meillä kyllä oli, että jos oli esim. joku konsertti päiväkodilla, sain kyllä viedä lapset sinne, jos menin itse mukaan ja olin lapsista vastuussa!
Ja omat lapseni menettivät ainakin säännöllisesti metsäretkipäivän ja lelupäivän, sekä talvisin jumppapäivän. Mutta minusta tämä oli ihan normaalia!
tottakai sitä hoidontarvetta ajatellen on asiat järkättävä, on myös vanhempia jotka ovat osa-aika töissä ja siitä syystä lapsetkin ovat osa-aika hoidossa, eiköhän kotona olevan vanhemman ole helppo järjestellä päiviä kuin niiden jotka ovat TÖISSÄ!
On se nyt perkele jos ei kahden lapsen kanssa ehdi mitään tekemään =D