H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja postista päivää:Mulla kokemusta postin jakelutyöstä 20 vuoden ajalta. Päivä alkaa aikaisin klo 5-7 välillä, riippuu jakelureitistä, loppuukin tietysti aikaisin, jos selviät töistäsi työajan puitteissa, muuten "saat" tehdä ylitöitä. Sisä- että ulkotyötä, josta jakelun osuus on ehkä vähän pienempi; raskasta fyysistä työtä. Palkka aloittelijalla aikas pieni, mulla nykyään 1820 euroa brutto.
Alkuperäinen kirjoittaja no höh:Ensin kysellään kokemuksia ja sitten toiset vasta niin ap ei kuitenkaan mitään kommentoi, aika tylsää...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no höh:Ensin kysellään kokemuksia ja sitten toiset vasta niin ap ei kuitenkaan mitään kommentoi, aika tylsää...
Anna anteeksi. Olen puuhaillut tässä välillä muuta, niin en kerinnyt heti lukemaan vastauksia. Aika positiivisia kokemuksia teillä, kiva kuulla. Mulla olisi mahdollista päästä postiin töihin, sen takia vähän kyselin. Ilmeisesti aluksi lajitteluun ja sen jälkeen mahd. jakeluunkin. Mutta tosiaan nuo päivien pituudet ja tietysti työn ohessa saatu liikunta houkuttelevat.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm.:Olen yrittänyt päästä Postille töihin, mutta vaikka töitä kuulema olisi, eivät ole huolineet. Ihan outoa! Kokemusta toimistotöistä, tarkkuutta vaativista sellaisista, lajittelusta yms. Onko ne lapset syynä etteivät halua palkata "lapsellista" ihmistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm.:Onko ne lapset syynä etteivät halua palkata "lapsellista" ihmistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Postilla ollut.:Postilla olin töissä pe-su jakamassa yöllä varhaisjakelu lehtiä (hesari,kaleva jne).
Työaika oli klo:00.00-05.00.
Palkka oli n.900e/kk, ihan hyvin 6-8päivältä kuussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Postilla ollut.:Postilla olin töissä pe-su jakamassa yöllä varhaisjakelu lehtiä (hesari,kaleva jne).
Helposti saa tuon käteem tuolla työajalla kun ottaa kaikki lisät huomioon...
Alkuperäinen kirjoittaja Postilla ollut.:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Postilla ollut.:Postilla olin töissä pe-su jakamassa yöllä varhaisjakelu lehtiä (hesari,kaleva jne).
Helposti saa tuon käteem tuolla työajalla kun ottaa kaikki lisät huomioon...
Juu niin saa, kun petoliitteistä sai aina jokaisesta extraa, jos sellainen oli kalevan mukanaMulle tuo oli just sopiva työ, helppo,lyhyt työ "päivä" ja sai vaan ajella autolla.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:No tarkotin lähinnä että kun saa 30% yölisän, jakeluautolisän, sunnuntailisän jne...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palkka alle 9 euroo tunnissa