Työhaastatteluun vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 21:06 Emilyn kirjoitti:
Meille ei kukaan sanonut pienestä leuasta mitään, se aiempi kuva mikä oli profiilissa äsken vähän vääristi kasvoja. Sellanen kirppu tuo nappula oli kokonaisuudessaan kun alle kolmikiloinen oli syntyessään. Prohviilissa nyt tuoreempi kuva kaikkien iloksi :heart:

Aiempaa kuvaa en ole nähnyt mut nyt tän kuvan perusteella veikkaisin kyllä jotain kehityshäiriötä,niin paljon olen niitä työni puolesta nähnyt.Syntymäpainollahan ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä valitettavasti.
Kehottaisin hakeutumaan jatkotutkimuksiin jos ette jo ole menossa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 21:12 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 21:06 Emilyn kirjoitti:
Meille ei kukaan sanonut pienestä leuasta mitään, se aiempi kuva mikä oli profiilissa äsken vähän vääristi kasvoja. Sellanen kirppu tuo nappula oli kokonaisuudessaan kun alle kolmikiloinen oli syntyessään. Prohviilissa nyt tuoreempi kuva kaikkien iloksi :heart:

Aiempaa kuvaa en ole nähnyt mut nyt tän kuvan perusteella veikkaisin kyllä jotain kehityshäiriötä,niin paljon olen niitä työni puolesta nähnyt.Syntymäpainollahan ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä valitettavasti.
Kehottaisin hakeutumaan jatkotutkimuksiin jos ette jo ole menossa...

Täh?? ihan normaalinnäköinen vauvahan siellä on!

\

[/quote]

TODELLAKIN NÄIN!!!!! =)

tulehan vieras katsomaan työpaikalleni vammaisia niin erotat hekin joukosta- ja varsinkin tuosta emilyn tytöstä ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 21:17 PulttiBois kirjoitti:
TODELLAKIN NÄIN!!!!! =)

tulehan vieras katsomaan työpaikalleni vammaisia niin erotat hekin joukosta- ja varsinkin tuosta emilyn tytöstä ;)

Ei mun tartte toisten työpaikalle tulla,omassakin on katsottavaa.
Ja jos et erota epänormaalin pientä leukaa niin suosittelen käyntiä optikolla.

\
\

TODELLAKIN NÄIN!!!!! =)

[/quote]
Ja mä en ymmärrä, että mitä vauvan ulkonäkö liittyy tähän ketjun aiheeseen ylipäätään -joskin normaalinnäköinen ja suloinen lapsi kuvassa minunkin mielestäni on, sen verran heittäydyn OT-puolelle minäkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 21:22 vieras kirjoitti:
\
TODELLAKIN NÄIN!!!!! =)

Ei mun tartte toisten työpaikalle tulla,omassakin on katsottavaa.
Ja jos et erota epänormaalin pientä leukaa niin suosittelen käyntiä optikolla.

oot naurettava :laugh:
en erota en.. eikä mun tarvitsekaan- taivaallisen suloinen tyttö näkyy kuvassa :D

Kyllä on jossain jotain vikaa kun pitää käydä lasta mollaamaan.

Mutta itse kysymykseen, en veisi lasta työhaastatteluun. Jos hänelle iskeekin siellä kiukku tai vierastus, ja huutaa kuin syötävä, niin se siitä haastattelusta sitten...

Yhteistyössä