Nyt mulle iski aivan oikonen, vaikka itseni pitäisi kyllä tämä homma osata. Mutta siis, olen hoitovapaalla ja nyt sitten (tietysti) vastaan tuli juuri se unelmahomma. Kyseessä on hanke, jonka piirissä olisi tarjolla a) kaksi eri tehtävää ja b) toisessa tehtävässä toimipaikkoja useampia. Nämä olisivat siis kaikki mulle sopivia.
Laittaisinko noihin eri tehtäviin omat hakemuksensa vaiko hakisin samalla hakemuksella? Periaatteessa tehtävissä korostuu hieman eri asiat ja omat hakemuksensa tuntuis sinänsä paremmalta. Mutta toisaalta taas, kaikki hakemukset palautetaan samaan aikaan, samalle yhdelle ihmiselle.
Jos olisit tuo hakemusten lukija, kumpi olisi sinusta parempi tapa?
Eli yksi hakemus, jossa on eritelty kaikki tehtävät ja toimipaikat, jotka ovat hakemuksen kohteena vai omat hakemukset eri tehtäviin?
Laittaisinko noihin eri tehtäviin omat hakemuksensa vaiko hakisin samalla hakemuksella? Periaatteessa tehtävissä korostuu hieman eri asiat ja omat hakemuksensa tuntuis sinänsä paremmalta. Mutta toisaalta taas, kaikki hakemukset palautetaan samaan aikaan, samalle yhdelle ihmiselle.
Jos olisit tuo hakemusten lukija, kumpi olisi sinusta parempi tapa?
Eli yksi hakemus, jossa on eritelty kaikki tehtävät ja toimipaikat, jotka ovat hakemuksen kohteena vai omat hakemukset eri tehtäviin?