Työihastus alkoi käyttäytyä oudosti loman jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

x

Vieras
Ennen lomaa juttelimme silloin tällöin, pitkiä katseita ja sellaista, törmäsimme aika usein työpäivän aikana, pientä huumorin heittoa yms..itse olen aika ihastunut, ei hajuakaan mitä tämä mies ajattelee.. Emme ole päässeet paremmin tutustumaan.

Mutta nyt kun taas palasimme töihin lomalta niin hän ikään kuin välttelee minua. VÄlillä katseemme kohtaavat aika pitkäänkin, mutta tuntuu kuin olisi minulle vihainen tai jotain, ei ole enää tilaisuuksia jutella kun tosiaan hän välttelee minua..(?) Silti koko ajan tuntuu että jotain on välillämme, mutta en tiedä oikeasti enää mistän mitään..
Olen vaan surullinen tästä käänteestä, en tiedä mitä tekisin. En tietenkään ala tuppaamaan itseäni hänelle edes juttukaveriksi jos ei halua, mutta mielestäni meillä vaan synkkasi mahtavasti..

Voisko olla, että joku olisi nähnyt, mitä on meneillään ja ohimennen maininnut asiasta miehelle jotenkin "mies miehelle" -tyyliin... Ehkä mies pelästyi, kun tajusi kaiken itsekin, vaikka tokihan voisi rohkeasti toivoa/olettaa, että miehellä oli kytenyt samanlaiset ajatukset ja tunteet kuin sinullakin. Minä arvaisin, että mies vain pelkää. Ja kaipaa rohkaisua =)

Älkäähän nyt. Kaivakaa romantikkovaihde päälle! Kaikki on mahdollista ennen kuin kysyy ja kuulee, mistä kenkä puristaa. Siihen asti on toivoa. Sitten kun kuulee vastauksen, voi katsoa onko sitä vielä jatkossakin. :)

Ok, tunnustus...olemme kumpikin varattuja, oma suhde ollut vähän hohhoijaa piiiitkän aikaa, ei mitään tunteita... mutta hän tietää vaan että olen varattu. EN tiedä hänestäkään muuta kuin että on varattu... Ja tämä tekee kaikesta yhä sekavampaa.. En tietoisesti ole häntä ollut iskemässä, vain tosi ihastunut... ja tuijoteltu silmiin vähän liian pitkään.. mutta ei mitään muuta sellaista ..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok, tunnustus...olemme kumpikin varattuja, oma suhde ollut vähän hohhoijaa piiiitkän aikaa, ei mitään tunteita... mutta hän tietää vaan että olen varattu. EN tiedä hänestäkään muuta kuin että on varattu... Ja tämä tekee kaikesta yhä sekavampaa.. En tietoisesti ole häntä ollut iskemässä, vain tosi ihastunut... ja tuijoteltu silmiin vähän liian pitkään.. mutta ei mitään muuta sellaista ..
No sitten se on paikannut suhdettaan loman aikana.

Jos se kerran tietää, että oot varattu... Sitten sillä on varmaan menny huonosti oman heilansa kanssa sillon kun se tuijotteli sua. Ja nyt paremmin, kun sinä et enää kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eikös tuo sitten ole selvä?

Hän on lomaillut perheensä kanssa ja tajunnut, että nyt on aika laittaa stoppi sille mitä teidän välillä on kehittymässä, koska ei halua pettää puolisoaan. Se on ohi nyt.

Taitaa tosiaan olla, että se mikä hänellä suhteessaan oli pielessä, niin on nyt loman aikana korjaantunut... ehkä jopa tunnusti ihastumisen vaimolleen ja he ovat loman aikana keksittyneet parisuhteen hoitoon ja on tehnyt päätöksen pysyä sinusta kaukana.

Kannattaa varmana sinunkin suunnata ajatuksesi olemassa olevana suhteeseesi eikä haikailla sellaisen perään mikä on nyt ulottumattomissasi...

Yhteistyössä