Työkaveri ja viestittely, mikä on raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos itse tai miehesi saisi vastakkaista sukupuolta olevan uuden työkaverin jonka kanssa työssä joutuu olemaan paljon tekemisissä, onko ihan tavallista että laitellaan vielä viestejäkin töiden jälkeen?
Tilanne on että miehellä on uusi työpari,nainen, ja huomasin että ovat laitelleet vielä viestejä(sinänsä viattomia) vapaa ajalla. esm olipa kiva työvuoro, mennäänkö kuntosalille ennen vuoron alkua jne.
TUntuu oudolta ettei ole kertonut noista viesteistä ja menoista mitään vaikka aiemmin kertoi kun oli vielä mies parina. Tai ehkä vaan kuvittelen liikaa.

[QUOTE="vieras";26035442]kai nyt tyhmempikin älyää jättää kertomatta, kun kumminkin tulee tappelus.[/QUOTE]

Eihän siitä riitaa tulis jos suoraan sanoo. Sit kun peittelee ja pimitää tietoa ja saan tietää niin silloinhan se sota syttyy. Valehtelu ei kannata koskaan.

[QUOTE="tiu";26035476]kyllä on ihan normia,voist miehelle sanoa että kutsuu työkaverin teille vaikka kahville:)[/QUOTE]

No tuosta varmaan mies ihmettelis että mistäs nyt mulla tuulee, kun en oo muitakaan koskaan kahville kutsunut.
Eilen näin tämän naisen eikä hän tervehtinyt minua.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26035469:
Teet jotain liukuhihnatyötä?

Ei, vaan teen jotain hyvin itsenäistä työtä, jossa ei tarvitse olla juuri kehenkään yhteydessä. Työaikana olen kyllä tavoitettavissa sähköpostitse, puhelimitse sekä toimiston pikaviestinohjelmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kglgöl;26035478:
Mikä on miehen ammatti? Tuo kuntosali juttu vain särähti korvaan, miksi pitää sinne mennä? Miksei mene jonkun kaverinsa kanssa tms?

No on semmonen työ että usein käyvät salilla työkavereiden kanssa. Mut tuossa kummastutti ettei sanonut et olis menossa niinku yleensä sanoo.

No onko se mies käyny sen kanssa salilla vai ei? Ja kun sanoit, ettei tuo työkaveri tervehtinyt sinua, niin ootko varma, että se edes tiesi kuka olet, tai että onko se ylipäätään edes tietoinen sun olemassaolostasi.

No onko se mies käyny sen kanssa salilla vai ei? Ja kun sanoit, ettei tuo työkaveri tervehtinyt sinua, niin ootko varma, että se edes tiesi kuka olet, tai että onko se ylipäätään edes tietoinen sun olemassaolostasi.

Siis joo ollaan nähty mut on aiemmin ollut puhelimessa etten oo sanonut mitään sen takia, mut eilen moikkasin eikä ollut näkevinään.
Oli ollut sovittuna et menevät salille mut mies perui. Ihmettelin vain kun ei puhunut että oli sovittuna saati sitten että perui sen. Yleensä sanoo aina.

Ei olisi ongelma jos työkavereilla muutenkin on tapana käydä yhdessä kuntosalilla tai viestitellä vapaa-aikan. Varmaankin itse ottaisin miehen kanssa puheeksi miksi hän ei minulle asiaa halunnut kertoa nyt kun aiemmin hän on kutosalille menoistaan kertonut, ajatteleeko hän kenties että pahastuisin kun kyse on naispuolisesta työkaverista, kertoisin varmasti myös sen että minusta se on ok.

Siis oletko sinä kyttäillyt miehen puhelimen läpi ja sillä tavalla nämä asiat on sinulle selvinnyt? En yhtään ihmettele, että mies ei kerro, koska näköjään teillä tuo luottamus ei ole huipussaan...

Mun mielestä kuulostaa kummallisilta viesteiltä. Jos pitää oikein viesti laittaa, että oli mukava työvuoro, niin se kertoo mun mielestä jonkinasteisesta ihastumisesta. Ja vielä vapaa-ajalla sopia tapaaminen kuntosalille.

Jos nainen/työkaveri tietää kuka olet, ja ei tervehtinyt takaisin, olen sitä mieltä että ainakin nainen on ihastunut mieheesi. Huomasitko oliko miehesi laittanut itse ensin viestiä hälle, vai vaan vastaillut naisen viesteihin.
Epäilisin että tuosta voi kehkeytyä heidän välilleen jotain, jos ei jo ole, tuo salailukin viittaa siihen.

Minullekkin on käynyt noin että eräs exän "työkaveri" ei moikannut kun tuli vastaan, vaikka todella tiesi kuka olen. En silloin osannut epäillä mitään, mutta selvisi myöhemmin että heillä oli suhde..
Toivottavasti teillä ei ole vielä edennyt sinne asti.

Onko teillä lapsia?

[QUOTE="vieras";26035633]No mitä salaista siinä sitten on? Pitääkö ihmisten vielä sen lisäksi, että puhelimen saa vapaasti ratsata, kertoakin joka viesti erikseen?[/QUOTE]

No enhän mä joka päivä,edes joka viikko tai kuukausi sen puhelinta käytä. Ja asioikseni en puhelinta tutki. On ollut tapana sanoa jos jos jotain menoa on.

Uusimmat

Yhteistyössä