Työkaveri ja viestittely, mikä on raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;26035637:
Jos nainen/työkaveri tietää kuka olet, ja ei tervehtinyt takaisin, olen sitä mieltä että ainakin nainen on ihastunut mieheesi. Huomasitko oliko miehesi laittanut itse ensin viestiä hälle, vai vaan vastaillut naisen viesteihin.
Epäilisin että tuosta voi kehkeytyä heidän välilleen jotain, jos ei jo ole, tuo salailukin viittaa siihen.

Minullekkin on käynyt noin että eräs exän "työkaveri" ei moikannut kun tuli vastaan, vaikka todella tiesi kuka olen. En silloin osannut epäillä mitään, mutta selvisi myöhemmin että heillä oli suhde..
Toivottavasti teillä ei ole vielä edennyt sinne asti.

Onko teillä lapsia?

Oli laittanut ensin viestiä ja mies vastannut. Tuo salilla käynti oli vissiin sovittu töissä ja mies sitten laittanut viestin ettei lähdekään salille johon nainen vastannut.
On meillä jälkikasvua.
Ovat nyt jonkun 3viikkoa olleet työparina. Et ei varmaan mitään vielä ehtinyt tapahtua mut...en tiedä. Ehkä suurentelen ja näen mörköjä siellä missä niitä ei ole.En tiedä.

Musta kyllä vaikuttaa siltä, että miehesi puolelta ei ainakaan mitään kummempaa ole menossa. Siitä työparista en tiedä. En usko, että sun tarvitsee olla huolissasi.

Voi hyvinkin olla viatonta. Miehesi kumminkin perui salikäynnin, jos olisi sutinaa voisi kuvitella että olisi mennyt vaikka mikä olisi.
Tuntuu kuitenkin oudolta salailu..
Seuraa tilannetta, jos salailu jatkuu, sitten varmasti on jotain vialla.
Kurja tilanne, jos ei voi avoimesti keskustella aiheesta! Eikä varmaan onnistu jos olet salaa katsonut puhelinta..

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;26035704:
Voi hyvinkin olla viatonta. Miehesi kumminkin perui salikäynnin, jos olisi sutinaa voisi kuvitella että olisi mennyt vaikka mikä olisi.
Tuntuu kuitenkin oudolta salailu..
Seuraa tilannetta, jos salailu jatkuu, sitten varmasti on jotain vialla.
Kurja tilanne, jos ei voi avoimesti keskustella aiheesta! Eikä varmaan onnistu jos olet salaa katsonut puhelinta..

En mä salaa sitä katsonut. On lupa käyttää puhelinta vapaasti jota tosin harvemmin teen. Sattumalta huomasin viestit kun laitoin miehen puhelimesta viestin.
En ole nyt puhunut vielä asiasta kun ei olla kunnolla ehditty nähdä nyt pyhien aikaan. Enkä halua missään nimessä syyttävästi alkaa mistään kysellä jos oonkin vain vainoharhainen. Jos vähän seurais tilannetta ja jos jatkuu niin alkaa sit kysellä missä mennään. Jos näyttää että kuvittelen vain niin voi sit unohtaa koko jutun.

Mulle on miespuoliset kaverit sanoneet, ettei ole olemassa sellaista naisen ja miehen välistä kaverisuhdetta, jossa ei olisi seksi jossain taustalla. En tarkoita, että sitä aktiivisesti haluaisi tai toivoisi, mutta että se mahdollisuus pitää olla olemassa. En usko kenenkään pitävän kaverina (ja tapaavan työajan ulkouolellakin) sellaista, jonka kanssa ei päätyisi sänkyyn, jos joutuisi autiolle saarelle kyseisen ihmisen kanssa ilman tietoa siitä, milloin saarelta pääsee pois.
Ihmiset vaan on sellaisia.
En silti olisi huolissani, koska sun mies ei piilottele puhelintaan tai poista noita viestejä. Saattaa olla, ettei ole kertonut, jos ajattelee, että sulle tulisi mustasukkaisuusolo asiasta.

Mulle on miespuoliset kaverit sanoneet, ettei ole olemassa sellaista naisen ja miehen välistä kaverisuhdetta, jossa ei olisi seksi jossain taustalla. En tarkoita, että sitä aktiivisesti haluaisi tai toivoisi, mutta että se mahdollisuus pitää olla olemassa. En usko kenenkään pitävän kaverina (ja tapaavan työajan ulkouolellakin) sellaista, jonka kanssa ei päätyisi sänkyyn, jos joutuisi autiolle saarelle kyseisen ihmisen kanssa ilman tietoa siitä, milloin saarelta pääsee pois.
Ihmiset vaan on sellaisia.
En silti olisi huolissani, koska sun mies ei piilottele puhelintaan tai poista noita viestejä. Saattaa olla, ettei ole kertonut, jos ajattelee, että sulle tulisi mustasukkaisuusolo asiasta.

Niin,ei piilottele kyllä puhelinta,se on totta. On vaan aiemmin ollut puhetta että jos ei kerro jotain josta saan tietää myöhemmin suutun kyllä. Koska jos ei ole salailtavaa ei ole syytä huolestua. Menkööt vaikka tusinan naisen kans vaikka syömään niin asia on ok jos vaan sanoo siitä ensin.
Omien työkaveiden kans jos menisin jonnekin sanoisin kyllä. Tosin en kyllä menis niiden kans mut kuitenkin. Plus mun työkaveri äijät on 5-6kymppisiä köriläitä eikä 2-3kymppisiä nättejä blondeja =DDDDD

Miehesi tuskin on ihastunut tai ainakaan mitään ei ole vielä tapahtunut mutta nainen on aika selkeästi kiinnostunut miehestäsi. Jos miehelläsi olisi suhde et enää saisi käyttää hänen puhelintaan ja puhelin kulkisi koko ajan mukana. Lähes aina miehen ja naisen välinen ystävyys johtaa kummankin tai ainakin toisen ihastumiseen. Ja työkavereita ei yleensä vapaalla häiritä ellei ole pakko.

[QUOTE="vieras";26035466]Ei ehkä vielä ole pettänyt mut siihen se saattaa hyvinkin johtaa jos et pistä stoppia. Noinhan se juuri alkaa...[/QUOTE]
Kyllä se stopin laitto pitää lähteä ihan omasta halusta, ei siihen muut voi oikein vaikuttaa. Mutta noin se tosiaan juuri alkaa.

Ihmisiä ja työpaikkoja on erilaisia. Viime työpaikassa en ollut missään tekemisissä vapaa-ajallani työkavereiden kanssa. Nykyisten työkavereiden kanssa olen käynyt muutaman kerran iltaa viettämässä. Miehellä taas on aina ollut työkaverit sellaisia joita näkee myös vapaa-ajalla, niin naisia kuin miehiä. Yksi miehen työkaveri (nainen) on jopa meidän lapsen kummi.

[QUOTE="siru";26035835]kysy mieheltäsi miksi sen uusi työkaveri ei tervehdi sua ollenkaan vaikka tuntee...ja seuraa miehesi ilmettä :D[/QUOTE]

Kysyin tätä eilen mutta en osannut tulkita ollenkaan =/

[QUOTE="hhh";26036241]no mitä se vastasi, mix ei tervehi?[/QUOTE]

Kysyin että onko se jotenkin epäsosiaalinen kun ei tervehdi vai mikä. Vastasi että kyllä se aika sosiaalinen on hänen mielestään ettei tiedä miksi ei tervehtinyt. Ilmeestä jne en osannut päätellä mitään.

Uusimmat

Yhteistyössä