Työkaverit teki tänään niin hyvän jäynän, että oon koko päivän tyrskinyt

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Mulla on ollut töissä tietsikan taustakuvana Elonkerjuun promokuva. Eilen olivat sitten salaa vaihtaneet sen. Aamulla, kun menin töihin, tökkäsin koneen päälle, vaihdoin sisäkengät jalkaan - ja pahaa-aavistamattomana käännyin koneen puoleen. Kiljaisu pääsi, kun mua ruudulta tuijotti koko näytön kokoinen Lauri Tähkän naama.

En muista, koska olisin nauranut niin hervottomasti :D.

[QUOTE="vieras";25889617]Taa on naita sarjassamme, pitaisi olla paikalla tajutakseen ;)[/QUOTE]

Varmaan joo :D.

Mutta ihan sama kenen naama siinä ruudulla olisi ollut - kuvittele tilanne, että yllättäen näytöltä "hyppää silmille" jonkun kasvot, jota et _todellakaan_ odottanut. Säikähdin ihan hirveästi ja kiljaisin, ja sitten säikähdin jo omaa huutoanikin.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Tuosta "jonkun naama hyppää silmille" tuli mieleen veljeni ja hänen kaverinsa mulle joskus nuoruudessamme tekemä källi, josta olin tosi pitkään vihainen:

Mun huone oli yläkerrassa sellaisessa paikassa ettei ikkunan taakse päässyt mitenkään ylhäältä eikä alhaalta, joten ekana ei odottais näkevänsä ketään siellä. Sittenpä kuitenkin kerran roikkui hirtetty mies ikkunan takana kun avasin verhot - arvatkaa meinasko tulla p****t housuun ja lähtikö ääntä. Pojat olivat käyneet ripustamassa vaatetetun tyynyukon katon harjalta ikkunani eteen roikkumaan. >:(

Koneelleei ainakaan pääse ilman salasanaa, joten olisi tuollainen mahdotonta. Muutenkin.... en kyllä tykkäisi, jos joku olisi "hakkeroinu" mun koneen. Mun pöytä oli liimattu täyteen Hasselhofin kuvia ja tuoli kääritty pakkauskelmuun - toimarin naureskellessa vieressä.

[QUOTE="Mie";25889848]Koneelleei ainakaan pääse ilman salasanaa, joten olisi tuollainen mahdotonta. Muutenkin.... en kyllä tykkäisi, jos joku olisi "hakkeroinu" mun koneen. Mun pöytä oli liimattu täyteen Hasselhofin kuvia ja tuoli kääritty pakkauskelmuun - toimarin naureskellessa vieressä.[/QUOTE]

Ei mun koneella ole mitään sellaista, mihin muut ei pääsisi muutenkin käsiksi :D. Eikä mulla ole siihen mitään ns. omaa salasanaa vaan toimiston yhteinen on käytössä. Eli ei haitannut :).

mä vaihoin kerran teininä isän työkoneelle (sillä oma firma) sen oman hirveän naamanvääntökuvan. pahaksi onneksi se oli just jollekki asiakkaalle näyttämässä koneelta jotain, ja siinä samassa tuli huomanneeksi, että jaa taustakuva vaihtunu :) oli vähä vihanen ;(

Yhteistyössä