Työni estää vauvan hankkimisen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja beebe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja phuuh:
29 on vielä aika nuori, kyllähän tuossa nyt ehtii vielä sitä oikaa aikaakin odotella halutessaan. Palstalla tunnutaan usein ajattelevan äärimmäisen tunteella, vaikka järkeäkin pitäisi käyttää. Mä en oikeesti voi enää lukea näitä juttuja, kun nämä vastaukset ovat niin naiiveja ja suoraviivaisia, pakko poistua. Mut ap:lle; ihan miltä tuntuu, on vulla vielä aikaakin.

Tätä palstaa lueskellessa tuntuu, että jos nyt raskautuisin olisin lähes mummoäiti :D

Alkuperäinen kirjoittaja beebe:
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Eihän sua raskauden vuoksi voi irtisanoa.

Ei voikaan, mutta se aiheuttaisi ehkä liikaa hankaluuksia töiden järjestelyssä.

Teen asiantuntijatyötä, joten sijaisen löytäminen voi olla haastavaa, varsinkin tällä alalla.

Puolen vuoden sisällä meiltä lähtee yksi työntekijä pois, joten työt jaetaan meille muille, eli työmäärä lisäntyy kaikilla.

Ahaa. Olet siis korvaamaton.

Alkuperäinen kirjoittaja phuuh:
29 on vielä aika nuori, kyllähän tuossa nyt ehtii vielä sitä oikaa aikaakin odotella halutessaan. Palstalla tunnutaan usein ajattelevan äärimmäisen tunteella, vaikka järkeäkin pitäisi käyttää. Mä en oikeesti voi enää lukea näitä juttuja, kun nämä vastaukset ovat niin naiiveja ja suoraviivaisia, pakko poistua. Mut ap:lle; ihan miltä tuntuu, on vulla vielä aikaakin.

Viisasta puhetta. Varmaan itse kunkin olisi syytä vetäytyä :D

Mutta vielä kerran täsmennän: ihminen voi ihan hyvin siirtää lapsihaaveitaan vuodella tai kahdella työn vuoksi, ja olla silti hyvä äiti ja se paras äiti lapselleen. Ihan niin kuin lapsihaaveita voi joutua siirtämään vaikkapa omaishoitajuuden vuoksi. Tai vaikka urheilu-uran takia. Onhan näitä syitä.

Ja on tosi rumaa alkaa arvioida toisen ihmisen itsetuntoa sillä perusteella, että työ on hänelle tärkeä asia. Töitä ja työpaikkoja on monenlaisia.

Yhteistyössä