Työnteko kotona ja lastenhoito?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti töihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti töihin

Vieras
Onko paikalla ketään, joka tekee/on tehnyt töitä kotoa käsin? Miten olette järjestäneet lapsenhoidon sillä aikaa, vai onko lapset olleet kotona kanssanne?
Itse löysin kiinnostavalta tuntuvan työpaikkailmoituksen, kyseessä telemarkkinointi jota tehdään kotoa käsin. Mietin vaan, että pitäisi varmaan hoitopaikka hakea lapselle edes osaksi päivää, miten onnistuu puhelimessa puhuminen tuntikaupalla kun lapsi vaatii huomiota vieressä.
Kunhan tässä mietin ja suunnittelen, kokemuksia kotona tehtävästä työstä olisi kiva kuulla.

minä teen tällä hetkellä kotoa käsin, mutta työ on vähän eri tyyppistä kuin puhelimyyntityö eli vaatii todellakin keskittymistä ja täydellistä rauhaa. lapsi päiväkodissa siis kokopäiväisenä.

Mun mies tekee paljon töitä kotona. Lapsi on päiväkodissa. Ja jos lapsi on sairaana ja miehellä sovittuja puhelinpalavereja ym. joudun minä jäämään kotiin, kun ei lapsen ja työn yhdistäminen oikein onnistu. Ehkä sitten joskus eskari- ja kouluiässä...

Teen kotona töitä. Nyt lapset ovat koululaisia niin helppoa on tehdä. Aikaisemmin lapset leikkivät vieressäni kun tein töitä.
Riippuu paljon siitä mitä tekee, minä voin tehdä työni lasten ollessa paikalla.

Meilläkin nuorin 2v, joten varmasti ainakin muutaman tunnin hoitopaikka pitäisi olla. Kun ei nuku enää edes päikkäreitäkään, että pystyisi niiden aikana töitä tekemään.

Yhteistyössä