Työpaikkailmoituksessa lukee, että edellyttää ensisijaisesti psykiatrian sairaanhoitajan tai sosionomin tutkintoa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haenko töihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haenko töihin

Vieras
Lisäyksenä on lopussa, että jos sopivaa hakijaa ei ole niin voidaan hyväksyä muitakin sosiaali-ja terveysalan koulutuksia. Kyse määräaikaisesta työsuhteesta, mutta olisi silti ihan mukavan pitkä sopimus.

Työ olisi varmasti mielenkiintoinen ja haastava, mutta mietin että annanko aivan typerän kuvan itsestäni jos haen paikkaa lähihoitajan koulutuksella? Varsinkin kun kyse on lastensuojelulaitoksesta eikä oma suuntautumiseni lähihoitajana ole lapset ja nuoret. Olen kuitenkin valmis haasteisiin ja paikka kiinnostaa kovasti.

Sairaanhoitaja koulutukseen aion hakea kevään yhteishaussa ja koulutus on monimuotona toteuttava eli jos saisin opiskelupaikan niin voisin suorittaa koulutuksen töiden ohessa. Toki harjoittelut pitää suorittaa sopivissa paikoissa.
 
Lähihoitajalla ei ole pätevyyttä toimia sairaanhoitajan tai sosionomin tehtävissä...
Muut koulutukset noissa hakemuksissa tarkoittaa yleensä että pitää olla muu samantasoinen tutkinto tai sairaanhoitajalla muut suuntaavat opinnot.
 
[QUOTE="jepp";30578016]No sun pätevyytesi ei ole sinne päinkään. Esim sairaanhoitajan pätevyys ok, vaikka suuntautuminen ei olisikaan psyk.[/QUOTE]

Näin. Eli sopiva hakija voisi olla ''pelkkä'' sairaanhoitaja ilman psykiatrian syventäviä opintoja, jos sh:lla hyvä kokemus psykiatrialta.
 
ei mikään estä hakemasta. Kerro niinkun asiat on, että olet kiinnostunut ja motivoitunut ja aloittelemassa sh-koulutusta (tai hakemassa...) oon mäkin elämässäni päässyt hommiin mihin olis joku muu ollut korkeammin koulutettu = ) tsemppiä
 

Yhteistyössä