Y
"yhäippä"
Vieras
Oon nyt tehnyt töitä syksyn ajan ja oon ihan totaalisen loppu. Lapset on vielä pieniä 3v ja kohta 6v ja vaativat tietysti vielä aika paljon huomiota. Vien aamulla lapset päiväkotiin ja haen illalla, ollaan viiden jälkeen kotona tai kuudelta jos pitää käydä kaupassa. Sit ruoka ja iltapala ja nukkumaan. En jaksa enää töiden jälkeen tehdä mitään, just ja just saan lapset nukkumaan. Aattelin ensin, että työ vaan vaatii totuttelua, mutta nyt oon 4kk "totutellut" eikä tilanne muutu miksikään. Viikonloppu menee siivotessa viikon sotkut.
Mun työsoppari loppuu joulukuun loppuun ja nyt pitäisi miettiä jatkoa. Otanko toisen määräaikaisuuden, haenko vakituista työtä vai jäänkö työttömäksi tai keikkailemaan... En vaan jaksaisi enää tätä rumbaa, mutta ei mua työttömyyspäivärahakaan houkuttele. Huoh, piti vaan vähän purkaa
Mun työsoppari loppuu joulukuun loppuun ja nyt pitäisi miettiä jatkoa. Otanko toisen määräaikaisuuden, haenko vakituista työtä vai jäänkö työttömäksi tai keikkailemaan... En vaan jaksaisi enää tätä rumbaa, mutta ei mua työttömyyspäivärahakaan houkuttele. Huoh, piti vaan vähän purkaa