Työstä irtisanoutuminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ni:
Siis mitähäh? Voiko joku/ uskaltaako joku olla kuulumatta mihinkään ammattiliittoon tänä päivänä? Kovin katsellaan maailmaa vaaleanpunaisten linssien läpi!

Eikun ei katsella maaimaa punalippu kädessä.
Oikeusturvavakuutuksen saa muutakin kautta huomattavasti halvemmalla, liittoon kuuluminen on kannattavaa vain oikeasti pienituloiselle tai aatetta palavasti kannattavalle.
 

Yhteistyössä