Ä
äitee vaan
Vieras
Lapsi sairastui viikonloppuna ja olen hänen kanssaan ollut kotona, huomisen vielä. Lääkäri kirjoitti 3pv sairaslomaa (me tarvitsemme aina todistuksen).
Ainakin tällä hetkellä lapsen tila on sellainen, etten veisi häntä huomenna päiväkotiin.
Mikäli tilanne on tällainen vielä huomennakin, niin voinko edelleen jatkaa sairaslomaa lääkärin todistuksella torstain ja mahdollisesti perjantain?
Palkallisena vai palkattomana?
Töihin en todellakaan ole itsekään jaksavainen, koska yöt joudun valvomaan.
Kyllä, isäkin voi vuorollaan jäädä, mutta ajatuksena tosiaankin tämä, etten itse jaksa aamulla lähteä töihin, jos olen tunnin saanut nukuttua.
Isäkin yöllä nousee tarvittaessa hoitamaan, mutta en vaan voi sille mitän, että itsekin siihen herään enkä saa nukuttua, kun kuulen, että toisella on paha olla.
Kinkkinen tilanne.
Vai jääkö mies kotiin lapsen kanssa ja haen itselle sairaslomaa väsymyksestä?
Ainakin tällä hetkellä lapsen tila on sellainen, etten veisi häntä huomenna päiväkotiin.
Mikäli tilanne on tällainen vielä huomennakin, niin voinko edelleen jatkaa sairaslomaa lääkärin todistuksella torstain ja mahdollisesti perjantain?
Palkallisena vai palkattomana?
Töihin en todellakaan ole itsekään jaksavainen, koska yöt joudun valvomaan.
Kyllä, isäkin voi vuorollaan jäädä, mutta ajatuksena tosiaankin tämä, etten itse jaksa aamulla lähteä töihin, jos olen tunnin saanut nukuttua.
Isäkin yöllä nousee tarvittaessa hoitamaan, mutta en vaan voi sille mitän, että itsekin siihen herään enkä saa nukuttua, kun kuulen, että toisella on paha olla.
Kinkkinen tilanne.
Vai jääkö mies kotiin lapsen kanssa ja haen itselle sairaslomaa väsymyksestä?