Työtön työnhakija?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Kun työpaikkailmoituksessa lukee, että "työhön valittavan on oltava työtön työnhakija".. Niin mitä se tarkoittaa?
Olen työtön, ei siis ole minkäänlaista työsuhdetta mutta ei ole vielä ylpeys antanut periksi ilmoittautua työvoimatoimistoon.
Enkö siis ole tarpeeksi työtön työnhakija hakemaan kyseistä työtä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kun työpaikkailmoituksessa lukee, että "työhön valittavan on oltava työtön työnhakija".. Niin mitä se tarkoittaa?
Olen työtön, ei siis ole minkäänlaista työsuhdetta mutta ei ole vielä ylpeys antanut periksi ilmoittautua työvoimatoimistoon.
Enkö siis ole tarpeeksi työtön työnhakija hakemaan kyseistä työtä?

Et ole.
 

Yhteistyössä