Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24365974:No mee vaikka kouluavustajaksi, se on tärkee homma. Pääset varmaan, jos oot tehnyt opettajan sijaisuuksiakin.
Vai haluisitsä saada paljon palkkaa?
Totta, tuo aloittajan kuvailema rento ja juhlimiseen keskittynyt elämäntyyli kaipaisi ehdottamasti pari rääkyvää äpärää tuomaan sisältöä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24365989:Jos sulla on ADD. Silloin voi tuntuu, et asiat ei oo kovin palkitsevia ja tekee mieli vaipua passiiviseksi. huono unirytmi vaan pahentaa sitä ja joutilaisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24365989:Jos sulla on ADD. Silloin voi tuntuu, et asiat ei oo kovin palkitsevia ja tekee mieli vaipua passiiviseksi. huono unirytmi vaan pahentaa sitä ja joutilaisuus.
Voi olla mahdollista. Passiivisuus voisi olla kompensointikeino, jolla estetään itsetunnon mureneminen. On parempi tuntea itsensä laiskaksi kuin siihen että ei pystyisi vaikka yrittäisi. Moni sanoo että ei jaksa eikä halua, kun ei voi myöntää itselleen että ei yksinkertaisesti kykene.
Ongelmallista on, että apua olisi saatavilla mutta pitäisi olla kykenevä sitä hakemaan ja vaatimaan. Nyt vielä ottivat Concertan kela-korvaavuuden aikuisilta pois, niin se heikenti lisää asiaa.
ADHD ei sulje pois masennusta, vaan masennus on monesti seuraus ADHD:n tuomista ongelmista. Sinun pitää löytää vahvuutesi ja käyttää niitä hyödyksesi. Vastuksesi tulevat aina olemaan erilaisia kuin nenteillä ja mielestäni tärkeintä olisi oppia nauttimaan elämästä. Yritä sinnikkäästi vaatia apua, vaikka se on varmasti hankalaa.
Et ole laiska ja tyhmä. Olet vain väsynyt taistelemaan itseäsi vastaan.
Kuulostat vätykseltä, enkä kelpuuttaisi miehekseni. Ainoa toiveesi on tietty nuori ikäsi. Voit vielä bongata alle kaksvitosia, joilla on oma elämä vielä auki ja menojalka vipattaa. Sellaiselle naikkoselle saattaisit kelvata. Ikäisesi naiset haluavat jo turvaa ja suunnittelevat tulevaisuutta, haluavat kodin ja lapsia. Työtön juoppo ei sellaisia houkuta. Joo, mä oon kolmekymppinen nainen.
Kylla Suomessa on ihan levaperallaan asiat kun voi kotona nauttia tyottomyyskorvausta kun ei oikein mikaan duuni kiinnosta. Toimistossakin on hierarkiaa, joten sekin vaihtoehto on poissa pelista, eihan sita aivot mitenkaan kesta.
Harmi ettei inspaa, mutta mun mielestasi kaltaisesi ihmiset pitaisi laittaa pakkotoihin vaikkapa mustikoita keraamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja älä yleistä;24366252:Minäkin olen melkein kolmekymppinen nainen, enkä halua kotia (siis merkityksessä asuntolaina) ja lapsia. Puitteet olisi: Olen onnellisesti suhteessa seitsemättä vuotta ja korkeakoulutettu.
Ei sillä, en kyllä haluaisi tuollaista vätystäkään. Ei ihmisen kanssa, joka ei osaa olla onnellinen (muuta kuin etäisesti tyhjäpäisessä krapulassa), voi olla onnellinen. Sitä paitsi miehellä pitää olla sopivasti kunnianhimoa ja intohimoa edes johonkin muuhun kuin silloin tällöin remppaamiseen, ihan niin kuin naisellakin.
Tasta olen samaa mielta. Ei muuten joku lapsiperheen arki ole valttamatta yhtaan hohdokkaampaa kuin ap:n. Samoja rutiineja paivasta toiseen.
Mutta ap on tyypillinen elamantapaluuseri.
Alkuperäinen kirjoittaja vätysnainen;24366261:Tekeehän ap. töitä nytkin, remppaa sitä kämppäänsä. Miten joku mustikoiden poimiminen pakkotyönä siitä eroaa? Ei se tarvispulliaisen poimintatahdilla tuota mitään kellekään sen enempää.
Kyllä mulle olis ihan jees vaikka joku kärräisi mut metsään hengailemaan joka päivä työttömyyskorvauksen vastapainoksi. Mut vaikka miten yrittäisin, niin en mä siellä niin paljoa saisi poimittua että se korvaisi sillä hinnalla mitä tehtaat nyt mustikasta maksavat edes yhdensuuntaista matkaa mihinkään semmoiseen metsään missä marjastus oikeasti onnistuu täältä missä nyt asun, saati mitään muita elämisen kustannuksia. Vaikka kai siihen kannattaisi sitten tuhlata yhteiskunnan varoja että rankaistaan työttömiä niin työssäkäyvillä on parempi mieli. Eiköhän perusteta vielä yhteiskunnan rahoilla ruoskimislaitoksiakin työttömille, joku työtönhän saattaisi vaikka nauttia siitä mustikoiden poimimisesta raikkaassa ulkoilmassa kauniissa metsässä jos yhteiskunta kuljetuksellaan sekä lastenhoidollaan järjestäisi mahdollisuuden päästä sinne, jolloin kyseinen rangaistus ei toimisikaan?
Siksi onkin tärkeää huomata tarkkaavaisuushäiriöiset lapsena, jotta he eivät syrjäytyisi.
Mista kavi ilmi etta ap:lla on tarkkaavaisuushairio? Ja onko niin ettei tarkkaavaisuushairiosta karsiville kay mikaan tyo, kun ei vaan inspaa?
Mista kavi ilmi etta ap:lla on tarkkaavaisuushairio? Ja onko niin ettei tarkkaavaisuushairiosta karsiville kay mikaan tyo, kun ei vaan inspaa?
Ai kateuskortti? No mina en ainakaan ole kateellinen. Tuollainen elama olisi minun pahin painajainen ja lisaksi en todellakaan haluaisi huonompaa elintasoa.
Vain 600e, laskepa siita paljon tyottomia on ja kaiken lisaksi ap:n tapaisia jotka voisivat hyvin olla toissa!
Voin lyoda vaikka vetoa etta tyottomyysluvut laskisivat jos korvauksen eteen pitaisi tehda jonkinlaista hommaa. Se voisi olla vaikkapa puistojen siivousta yms. varmasti loytyisi tehtavaa.
Ja mita tulee apn mokin remppaamiseen, se ei tuota yhteiskunnalle oikeastaan yhtaan mitaan, joten parempi vaihtoehto olisi vaikka se mustikkametsa ja mustikat tuotantoon.