[QUOTE="minä";24366676]Mun mielestä ap:lla on ihan hyvät tulevaisuuden visiot. Kannustan sua menemään opiskelemaan, sillä iän myötä olet voinut hyvinkin saada hieman turnauskestävyyttä, vaikka add olisitkin.

Lisäksi tuohon viikko-ohjelmaan suosittelisin ehdottomasti juoksulenkkiä 3 - 4 kerta viikossa ja päivittäin kunnon kalanmaksaöljy annosta. Hikliikunta 3 - 4 kertaa vikossa tunnin kerralla ja kalanmaksaöljy auttavat tutkitusti lääkkeiden tavoin masennukseen, mikäli sitä on ja vaikkei olisi, ei varmasti pahaa tee kellekään, ei ede add:lle.

Jätä siis netti, tv ja pelailu vähemmälle ja käytä se aika kuntoiluun ja siihen sun remppaan.[/QUOTE]
Kyllä elämäntaparemontti on suunnitelmissa. Fillarin hankinkin, sillä olis tarkotus tehdä kauppareissuja ja ehkä vähän muitakin reissuja, ettei aina tarttis ajaa autolla. Otan muuten noita kalanmaksaöljyjä (vaikka nekin on eettisesti kai vähän niin ja näin).
Yritän elää sillä tavalla, että olisin mahdollisimman vähän maapalloa tuhoava elämäntapaluuseri. Tarkoitan sitä, että kun tämä mun elämä muuten on suht. arvotonta, niin etten aiheuttaisi kauheen isoa negaa itse pallolle. Toki tämmöiset haitat suotakoon tietyille yli-ihmisille, jotka tätä yhteiskuntaa pitävät kasassa.