Työttömänä olo on todella yksinäistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
..työhakemuksien lähettämisen aikana on paljon aikaa tapattevana, ok talon siivous vie aikaa...mutta kun ei oo kenelle puhua, kaikki muut on töissä tai koulussa...

Yksinäisyys on todella masentavaa. Arkiset kiwatkin asiat tuntuu tylsiltä jopa työläältä saada aikaseks mitään...

On se...Ja asiaahan ei hirveesti auta,kun kuulee jokasen sanovan "on se hianoo kun sä oot kotona kaiket päivät,saat käydä ulkona,kaupungilla jne millon tahdot...voi kunpa minäkin"

Tässä tämä pieni tylsä elämä olis,ota pois! Mä tahtoisin töihin..Jos nyt ei vuoden loppuun ala tärppimään työrintamalla,aion hakea opiskelijaksi.Joku syy pitää saada aamuisin heräämiseen..

On se...Ja asiaahan ei hirveesti auta,kun kuulee jokasen sanovan "on se hianoo kun sä oot kotona kaiket päivät,saat käydä ulkona,kaupungilla jne millon tahdot...voi kunpa minäkin"

Tässä tämä pieni tylsä elämä olis,ota pois! Mä tahtoisin töihin..Jos nyt ei vuoden loppuun ala tärppimään työrintamalla,aion hakea opiskelijaksi.Joku syy pitää saada aamuisin heräämiseen..

Sitten kun menee töihin niin on naama norsunvitulla ja haluais olla kotona.

No eipä oo...mä sain onneks 2kk kesätyön, voin silloin henkisesti todella hyvin, kotonaki oli oikeesti ihana olla. Mutta nyt voi vittu ku vituttaa kaikki ja tää koti tuntuu vankilalta...ja tuosta tunteesta on sit huono omatunto...aaargh

Elämä menee hukkaan töitä tehdessä, vapaa-aikaa ei jää juuri mitään kun pitää hyppiä toisten pillin mukaan.

En ole onneks tuota mieltä. Työnteko on paras lääke masennukseen kun saa olla muiden seurassa ja ajatukset kasassa...

Eriasia kun on omasta tahdosta kotona..Mä haluan töihin..

Yksinäistähän se on mutta kyllä säkin siihen totut kuten kaikki suomen työttömät kun muutaman vuoden olet työttömänä.

Yhteistyössä