Työttömät ovat suunnaton rasite yhteiskunnalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Kustannukset henkilöstä, joka ei koskaan elämänsä aikana myötävaikuta omaan ylläpitoonsa, arvioitiin vuonna 2008 14 miljoonaksi kruunuksi. Kansantaloustietelijä Jan Tullberg totesi vuonna 2013, että "romaniväestön työllisyysaste on erittäin alhainen, noin 20 prosenttia, huolimatta pitkään jatkuneesta integraatiosta.! Romaneja koskevan vuonna 2010 tehdyn tukimuksen perustella epäonnistuneen integraation kokonaiskustannukset ovat 560 mrd kruunua

14 milj x 50000 x 0,80 (integroitumattomien osuus) = 560 000 000 000 kruunua

Somalien kohdalla prognoosi ei liioin näytä kovin valoisalta. Somalien työllisyysaste on 33% ja kokonaiskustannus 253 mrd

14 milj x 27000 x 0,67 (integroitumattomien osuus) = 253 000 000 000 kruunua

http://sv.metapedia.org/wiki/Invandring_och_v%C3%A4lf%C3%A4rd

Niin ja tässähän on laskettu vaan se, että mitä se "makoilu" maksaa. Näistä kansanryhmistä tulee valtava määrä porukkaa, joka tekee mitä hirveimpiä rikoksia.

Ennen Suomessa oli vain romanit. Nyt on hommattu toinen vastaavantasoinen sakki eli somalit. Ja uutta porukkaa on hommattu myös, nähtäväksi jää mihin he "yltävät". Silti uskon, että nämä kaksi porukkaa, somalit ja romanit, on se ihan alin sakki.

Mutta ettei menis rasistiseksi, niin pakko todeta, että onhan noistakin kansanosista tullut kunnon porukkaa. Helppoa se ei vaan ole kun yhteisön sisältäkin tulee painetta.

Minä en vihaa näitä kansanryhmiä. Minä toivoisin, että he olisivat ok porukkaa. Mutta minä pelkään. Aika usein kun lukee ihan hirveistä raiskauksista tai pahoinpitelyistä, on tää sakki takana. Vaikka edustaa jotain erittäin pientä vähemmistöä. Pieniä rikoksia sitten suorastaan tehtailee...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sekä pakolaiset ynnä ulkomaanapu sekä ulkomaanprojektit. Miten voi kassasta irrota yli 2 miljardia tällaiseen touhuun mistä ei jää mitään kenellekkään käteen?

Yhteistyössä