Työttömät, pienituloiset, onko teillä nyt enemmän rahaa käytössä kuin vuosi sitten. Onko elintaso parantunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On helkutin tyhmää, että ihmiset, jotka tienaavat tuhansia- tai jopa kymmeniätuhansia euroja kuukaudessa päättävät semmoisten ihmisten asioista, joille kymmenenkin euroa on iso raha.

Päättäjät ei voi ymmärtää mikä tuska ihmisten sisällä on kun joutuu kituuttamaan ja laskemaan joka sentin.

Ei ne elintarvikkeiden hintojenkorotukset teillä välttämättä missään tunnu, mutta köyhän kukkarossa se todellakin tuntuu. Hyvin toimeentulevalla voi mennä yhden illan ravintolaillallisella köyhän koko kuukauden, ellei jopa kahdenkin ruokabudjetti.

"Hyvin toimeentulevalla voi mennä yhden illan ravintolaillallisella köyhän koko kuukauden, ellei jopa kahdenkin ruokabudjetti. "

Tämä voi muuten olla ihan totta, olen usein maksanut 150-250e illallisesta sen enempää ajattelematta. Mutta silloin viinit ei ole vielä mitään erikoisia, perustasoa jollin ruoka on pääosassa.

[QUOTE="mies";28056749]Tässä elämässä kuka tahansa luuseri voi olla hoitamtta vakuutuksia ja luottaa että sossu hoitaa jos tulee paha mieli kun pitäisi tehdä tehdä töitä mutta ei oikein jaksaisi viitsiä.[/QUOTE]

Hyvä, että sinulla on KAIKKI vakuutukset kunnossa.

Tuo oli vaan sinun mielipiteesi.

Loppujen lopuksi ihan kuka vaan voi pitää ketä tahansa luuserina ja määritellä luuserikriteerit itse.

[QUOTE="mies";28056802]"Hyvin toimeentulevalla voi mennä yhden illan ravintolaillallisella köyhän koko kuukauden, ellei jopa kahdenkin ruokabudjetti. "

Tämä voi muuten olla ihan totta, olen usein maksanut 150-250e illallisesta sen enempää ajattelematta. Mutta silloin viinit ei ole vielä mitään erikoisia, perustasoa jollin ruoka on pääosassa.[/QUOTE]

ravintolassa saa äkkiä kulumaan paljon rahaa, mutta hienoa, että ravintoloilla on asiakkaita. Saadaan verotuloja ;)

Itsellä töissäkäyvänä ei ole varaa ottaa edes kotivakuutusta, kaikki rahat menee suoraan kädestä suuhun tai laskujen maksuihin. Ei me vaan eletä pyhalla hengellä vaikka kuinka yritettäisiin.

Yhteistyössä