Mein pienel on myönnetty päivähoitopaikka koulun alkuun asti, sijoituspaikka myönnetään sit vain siksi ajaksi kun minul on töitä tai jotain. Eli kun minult työt loppuvat niin pienin ei saa mennä enää tarhaan. Sit taas kun minul työt jatkuu niin tehää uus sijoituspaikka päätös ja pienin saa taas mennä tarhaan.
Ja tuota kyselin työkkärissä ja tarhassa viime kesänä että mites noi hoitopaikkajutut jos töitä saa. Työkkäri voi pistää kurssille mikä alkaa viikon päästä. Ja kunnalla on 2 viikkoa aikaa järkätä hoito. Jos lapsella ei ole viikon päästä hoitopaikkaa, siitä VOI saada karenssin jos siks et aloita silloin kurssia. Lasten hoito ei ole esteenä :headwall:
Tarha ei ota lasta jos ei oo töissä ja töihin ei voi mennä ellei lapsella ole hoitoa.
Vähäks olin paniikissa syksyllä. Mutta onneks mein tarhassa on ihana johtaja joka sanoi että heti sinäpäivänä tuot lapsen hoitoon kun meet töihin!!
Siks hää tekikii sen hoitopaikka päätöksen silloin ja ihan sinne koulun alkuun asti, ja se sijoituspaikka katsotaan aina minun töitten ajaksi!
Eli tarhan johtaja piti pienelle paikkaa vaikka ei ollu mitään varmuutta pääsenkö johonkin ja jos pääsen, niin milloin! Lasta en kuitekaa saanu tarhaan viedä ennenkuin itse menin jonnekin!
Ihanan ymmärrettävästi kerrottu