R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:sosku vähentää muistaakseni 40% pois sun perusosasta, kun oot karenssilla
Alkuperäinen kirjoittaja kkkk:Ja huolehtikaa hyvät ihmiset että tiliotteen alin rivi näyttää mahdollisimman pientä saldoa. Kerran minulle kävi niin että työttömyyskorvaus tuli loppukuusta ja en ehtinyt käydä maksamassa vuokraa enkä nostaa rahaa kun tiliote katkesi kesken kuun. Tiotteen saldona oli siis tilipäivän lukema. Rahat menivät tililtä seuraavana päivänä mutta sossun mielestä ne olivat yhä säästössä vaikka esitin erillisen kuitin maksamisesta. Meno kääntyikin näin tuloksi:-o
Alkuperäinen kirjoittaja mä:En kyllä osaa sanoa, mutta luulis ettei ketään voi täysin rahattomaksi jättää. Soititko sinne sossuun?
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jepjep :Saan itse asumistukea, joka on laskettuna tuohon. Käyn aikuislukiota, joka ei oikeuta minua saamaan opintotukea. Jouduin jättämään terveyssyistä ammattikoulun viimeisenä vuotena kesken, joten koulutustakaan ei ole. Töitä ei ilman ammattia löydy, ei edes niitä siivoushommia. Opintolainaa on ukolla muutenkin jo ihan tarpeeksi. Lapsia ei ole onneksi vielä siunaantunut.
Turhaan valitat, koska opintolaina täytyy ottaa ensin tt-tukea.
tyhmää myös on se että laskevat opintolainan tulokis, vaikka sitä ei myönnettäisikään esim luottotietojen takia. silti se lasketaan tukokksi ainakin rovaniemellä.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi:kuule, kyllä ne voi täysin rahattomaksikin jättää. =(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jepjep :Saan itse asumistukea, joka on laskettuna tuohon. Käyn aikuislukiota, joka ei oikeuta minua saamaan opintotukea. Jouduin jättämään terveyssyistä ammattikoulun viimeisenä vuotena kesken, joten koulutustakaan ei ole. Töitä ei ilman ammattia löydy, ei edes niitä siivoushommia. Opintolainaa on ukolla muutenkin jo ihan tarpeeksi. Lapsia ei ole onneksi vielä siunaantunut.
Turhaan valitat, koska opintolaina täytyy ottaa ensin tt-tukea.
Alkuperäinen kirjoittaja näitä työkseni lasken...:Alkuperäinen kirjoittaja kkkk:Ja huolehtikaa hyvät ihmiset että tiliotteen alin rivi näyttää mahdollisimman pientä saldoa. Kerran minulle kävi niin että työttömyyskorvaus tuli loppukuusta ja en ehtinyt käydä maksamassa vuokraa enkä nostaa rahaa kun tiliote katkesi kesken kuun. Tiotteen saldona oli siis tilipäivän lukema. Rahat menivät tililtä seuraavana päivänä mutta sossun mielestä ne olivat yhä säästössä vaikka esitin erillisen kuitin maksamisesta. Meno kääntyikin näin tuloksi:-o
niin, toimeentulotukea laskettaessa huomioidaan käytettävissä olevat tulot. Josa työttömyyskorvaus maksetaan vaikkapa 25.2. niin kyllä, se lasektaan maaliskuun tuloksi. Eihän sillä sitä helmikuutakaan oikein voinut elää...
Alkuperäinen kirjoittaja kkkk:Puolenkuun ja kuun lopun välillä saatu tulo oli jo huomioitu edellisen kuukauden (maksukuu) laskelmassa ja seuraavalle huomioitiin seuraavan kuukauden tulo. Tulot oli siis aivain oikein 1 kpl / kk. Sen sijaan yhden kuukauden menot hypättiin yli vain sen takia että ne eivät ehtineet tiliotteelle. Nähtävästi maksukuitti ei kelpaa tositteeksi täkäläisen lain tulkinnan mukaan. Rahat oli kuitenkin käytetty jo paljon ennen kuin seuraava tulo oli käytettävissä mutta heidän mielestään niitä ei ollut käytetty koska ne eivät ehtineet tiliotteelle vaan sen sijaan esitin irtotositteet. Laissa lukee että tulot ja menot on huomioitava samalta ajan jaksolta eli käytännössä korvauspäivästä seuraavaan korvauspäivään ja näin ei käynyt.